czwartek, 29 sierpnia 2013

Sampler.pro na cenzurowanym !

O Sampler.pro pisałam wam we wcześniejszym poście. Jest to strona dzięki której możemy otrzymywać darmowe próbki towarów. Brzmi bardzo fajnie ale...
Zapisałam się 2 miesiące temu i ani widu, ani słychu. A tak pięknie jest napisane na stronie Sampler.pro " Zapisz się by dostać prezent". I co? Nic :(
Wiele osób również czeka. Jest bardzo dużo niepochlebnych komentarzy na facebookowej stronie Sampler.pro.
 


Mam wrażenie, że Sampler.pro nie bardzo się przejmuje negatywnymi opiniami,  i ich stałą odpowiedzią jest: "staramy się i pracujemy w pocie czoła - mamy nadzieję, że będzie warto   itp.

Macie jakieś doświadczenia z Sampler.pro? Może tylko ja mam pecha a u innych wszystko jest cacy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...