środa, 9 października 2013

Oczarowy tonik z kw. migdałowym 10% oraz kolejna porcja olejku myjącego

         Zużyłam już oczarowy tonik z kw. migdałowym 5%. W sumie stosowałam go codziennie wieczorem przez 3 tygodnie i niezauważyłam działania złuszczającego, więc zrobiłam ze stężeniem 10%. Sposób wykonania toniku analogiczny, jak przy stężeniu 5% (patrz tutaj). Zmieniły się tylko ilości substratów i tak potrzebujemy:

składniki
%
ilość na 50ml
woda
80
40g
kw. migdałowy
10
5g
gliceryna roślinna
5
2,5g
oczar wirginijski wyciąg
4
2g
FEOG konserwant
1
0,5g

           Skończył mi się również hydrofilowy olejek myjący - winogrono z drzewem herbacianym.
Olejek używam już ponad 3 tygodnie i sama nie wiem, co o nim sądzić. Z jednej strony bardzo dobrze zmywa makijaż, nie ściąga i czuję, że skóra jest nawilżona i miękka w dotyku,a z drugiej STRASZNIE pogorszyła mi się cera! Nigdy nie miałam, aż takich wyprysków oraz aż tylu zaskórników zamkniętych :(  Zdawałam sobie sprawę, że przy oczyszczaniu się skóry może nastąpić wzmożony wysyp,i że jest to normalne. Jedyna rada to przeczekać :(
Może nie służy mi olej z pestek winogron? Postanowiłam zmienić olej i jako mój bazowy wybrałam olej z orzecha włoskiego. Pozostałe składniki, czyli emulgator i olejek z drzewa herbacianego zostawiłam bez zmian. Zobaczymy jak będzie się spisywał ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...