poniedziałek, 13 stycznia 2014

Uwaga - oni nie wysłali gratisów !

    Na pewno również spotkałyście się z sytuacją, w której podałyście swoje dane do wysyłki, czekałyście na paczkę i ... NIC! Obiecany gratis nie przyszedł. Nie piszę tego postu, aby piętnować dane firmy, ale po to, abyście niepotrzebnie nie podawały swoich danych osobowych :(  Poniżej podam spis firm, które nie przysłały obiecanego produktu. Ogromna prośba, jeśli dostałyście gratis od tej firmy, dajcie znać kiedy to było.

1) Hussana - mieli wysłać zestaw kremów do rąk. Wypełniłam ankietę FREE SAMPLE na ich stronie, ale strona nie zatwierdziła zamówienia, więc dodatkowo wysłałam prośbę o próbki na ich maila. Czekam od 6 miesięcy :(

2) Sun vibes spa - wypełniłam zgłoszenia jakieś 7 miesięcy temu i do tej pory cisza. Obiecują:
- zestaw do manicure TU
- żel pod prysznic (próbka) TU
- olejek do masażu (próbka) TU
- gąbka kąpielowa TU


3) Próbka kawy bezpłatna  - Ottimo  - zamówiłam 6 miesięcy temu.

4) Senta Tampons - wypełniłam zgłoszenie i nic nie przyszło.
5) Darmowe kaktusy, aby je otrzymać należało wysłać maila  na adres kaktusy@kaktusy.com. Czekam 2 miesiące.

6) Mydło z kofeiną - podałam swoje dane  TU  i czekam bardzo długo , a przesyłka miała iść jakieś 5 tygodni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...