sobota, 15 marca 2014

Moja wygrana - pudełko ShinyBox

Jako jedna z 200 osób wygrałam archiwalne pudełko ShinyBox w konkursie " Bo we mnie jest miłość". O konkursie pisałam w tym poście.



Otrzymałam pudełko z lipca, w którym znalazłam:
- woda termalna Uriage 50 ml
- krem do mycia Uriage 15 ml
- mleczko do ciała Werbena L'occitane 75 ml
- żel pod prysznic Werbena L'occitane 75 ml
- baza pod cienie i do ust Grashka (produkt pełnowymiarowy)
- perłowy cień do powiek Grashka (produkt pełnowymiarowy)
- lakier do paznokci i cień do powiek Wibo (produkt pełnowymiarowy) - prezent

Jest to moje pierwsze pudełko ShinyBox i muszę przyznać, że wizualnie świetnie się prezentuje, ale raczej nie zapłaciłabym za nie 49 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...