wtorek, 25 marca 2014

Przesyłka od Shop-Dent

W ramach współpracy z Shop-Dent otrzymałam:
- wybielającą pastę do zębów ROCS Sensation Whitening
- szczoteczkę do zębów CURAPROX 5460


Pastę do zębów poleca mi z reguły mój stomatolog i również u niego ją kupuję. Jestem zaskoczona, że pasta dla dzieci Biorepair Junior, którą używa mój synek, jest o 50% tańsza w sklepie internetowym Shop Dent niż w gabinecie u stomatologa. 
Firma Shop Dent specjalizuje się w sprzedaży detalicznej i hurtowej artykułów do higieny jamy ustnej. Posiada najbogatszy wybór artykułów profilaktycznych i higienicznych do zębów na rynku w tym szczoteczek elektrycznych. Szczoteczki elektryczne w ostatnim czasie są coraz bardziej popularne. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...