środa, 2 kwietnia 2014

Naturalne mydła - Powrót do natury

 Muszę przyznać, że po przetestowaniu mydła dla dzieci oraz mydła z borowiną i kawą, czuję pewien niedosyt oraz jestem bardzo ciekawa jak spisałyby się pozostałe mydła z serii 100% naturalne mydła od Mydlarni Powrót do natury.


Informacje od producenta:
Całkowicie naturalne - prawdziwe mydła. Wykonane z najwyższej jakości naturalnych surowców. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, substancji zapachowych i barwiących.
100% naturalne mydło hipoalergiczne dla dzieci. 
Przeznaczone dla każdego rodzaju skóry, zalecane do skóry wrażliwej oraz dla osób ze skłonnością do alergii skórnych. Delikatnie myje i pielęgnuje nie powodując podrażnień. 
100% naturalne mydło hipoalergiczne z borowiną i kawą. 
Przeznaczone dla każdego rodzaju skóry. Kawa poprawia krążenie skóry oraz ją ujędrnia. Rozbija nagromadzoną tkankę tłuszczową skutecznie likwidując cellulitis. Przeciwdziała oznakom starzenia a skórze zmęczonej przywraca zdrowy wygląd. Pomaga zwalczać i wygładzać zmarszczki, które już zdążyły się pojawić. Połączenie borowiny z kawą sprawia, że skóra staje się oczyszczona i ujędrniona. Delikatnie myje i pielęgnuje nie powodując podrażnień.

waga: 100g
cena: 2,10 zł (dla dzieci) / 5,80 zł (z borowiną i kawą)

Skład:

Moja opinia:

Opakowanie bardzo estetyczne i przemyślane. Naturalne mydła znajdują się w tekturowych kartonikach z wyciętym okienkiem, przez które widzimy i możemy powąchać nasze mydełko (dodałabym jednak folię w okienko). Na opakowaniu znajdziemy wszelkie przydatne informacje, jak datę zużycia, skład czy opis.
Mydełka mają kształt niedużego prostokąta, wielkość idealna nawet dla drobnej dłoni.
Zapach obu mydeł określiłabym jako mydlany,  z tym, że w mydle z borowiną i kawą dodatkowo wyczujemy lekki zapach kawy. Mydło dla dzieci posiada Atest PZH.
Skład obu mydełek jest faktycznie naturalny i pozbawiony zbędnych dodatków chemicznych.
Mydło dla dzieci Delfinek używał mój dwulatek i testy rozpoczęliśmy początkowo tylko od mycia rączek ( lepiej dmuchać na zimne ;)). Nie zaobserwowaliśmy żadnych efektów ubocznych, więc wykorzystaliśmy je również w kąpieli. Zero uczulenia czy podrażnień. Dobrze zmywa zabrudzenia, skóra nie została wysuszona. Nie wiem czy nie szczepie w oczy, bo nie jestem sadystką ;) Żart - sprawdziłam na sobie i ... szczypie. Jak to mydło.
Mydło z borowiną i kawą testowałam na sobie. Również bardzo ładnie zmywa zabrudzenia, ładnie się pieni. Zauważyłam malutkie drobinki, które bardzo delikatnie peelingują ciało. Zapach nie utrzymuje się na długo, ale mi to nie przeszkadza, bo testuję akurat masło do ciała z kozim mlekiem ;).

Przyznam, że miałam ochotę zrobić sobie sama mydło naturalne, ale szczerze mówiąc z tym za dużo zachodu, więc zostanę przy naturalnych mydłach z Mydlarni Powrót do natury.

Mydła testowałam dzięki Mydlarni Powrót do natury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...