piątek, 30 maja 2014

Kampania Streetcom - Razowy Kwas Chlebowy

Tym razem zostałam ambasadorką w kampanii Razowego Kwasu Chlebowego. Napoju, który jest alternatywą dla wszystkich przesłodzonych, kolorowych napojów gazowanych. Paczkę otrzymałam w poniedziałek, ale dopiero dziś znalazłam chwilę , żeby dodać post. 


W Paczce Ambasadorki znalazłam:

Dla mnie
Przewodnik Ambasadorki
2 butelki 1,5 l Razowego Kwasu Chlebowego
- 2 butelki 1,5 l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku żurawinowym
- 2 butelki 1,5 l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku śliwkowym

Dla znajomych
9 butelek 0,5l Razowego Kwasu Chlebowego
4 butelki 0,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku żurawinowym
- 4 butelki 0,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku śliwkowym
- 17 ulotek dla znajomych

Ostatnio bardzo dużo się dzieje na stronie agencji marketingu rekomendacji STREETCOM , więc może warto się zarejestrować ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...