wtorek, 20 maja 2014

Owocowa eksplozja z Joanną

Skusiłam się na mój pierwszy Face&Look Box ;) Wybrałam zestaw Owocowa Eksplozja - Joanna. Otrzymałam 11 pełnowymiarowych kosmetyków za 39,99 zł (nie płacimy za przesyłkę). Jako, że u mnie w domu wszelkiego rodzaju kosmetyki do kąpieli, pod prysznic idą hektolitrami, więc box na pewno szybko zostanie zużyty :)


A w pudełku znalazłam:
  • NATURIA Żel pod prysznic wiśnia i czerwona porzeczka, 300 ml
  • NATURIA Żel pod prysznic czarny pieprz i guarana, 300 ml
  • NATURIA BODY Żel peelingujący pod prysznic z imbirem, 300 ml
  • NATURIA BODY Olejek dwufazowy bez, 300 ml
  • NATURIA BODY Balsam do ciała odżywczy z oliwą z oliwek, 500 ml
  • Z APTECZKI BABUNI Krem odświeżający do stóp, 100ml
  • Z APTECZKI BABUNI Delikatny płyn do higieny intymnej kora dębu, 300 ml
  • FRUIT FANTASY Peeling do ciała dojrzała marakuja, 200 ml
  • FRUIT FANTASY Kremowy żel pod prysznic hawajski ananas, 250 ml
  • NATURIA Błyszczyk do ust truskawka 
  • najnowszy numer magazynu Face&Look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...