poniedziałek, 5 maja 2014

Szczoteczka do zębów - CURAPROX CS 5460

W ramach współpracy ze sklepem internetowym Shop Dent otrzymałam również ultra miękką szczoteczkę do zębów CURAPROX CS 5460

Informacje od producenta:
Włosie z tworzywa CUREN® zachowuje wysoką poczatkową sztywność także w stanie mokrym. Dlatego do budowy szczotki można było użyć wiekszej ilości cieńszych włosków, które nadają szczotce miękkość, ale również umożliwiaja głębszą penetrację w przestrzeniach międzyzębowych. CURAPROX ultra soft ma małą zwartą główkę i czyści intensywnie, ale delikatnie. Wszystko jedno, której ze szczotek użyjemy: miękkiej czy supermiękkiej - językiem natychmiast wyczujemy różnicę. Zęby są gładkie, czyste i naturalnie błyszczące.
Na główce tej szczotki umieszczono ponad 5460 ultracienkich (0,1 mm), ciasno stłoczonych włosków. Wyjątkowo delikatne włoski wykonane z tworzywa CUREN docierają do każdego miejsca wokół zęba i dziąsła, nie wycierając przy tym szyjki zęba. Doskonale czyści powierzchnię zęba, masuje dziąsła nie powodując krwawień - idealna do czyszczenia zębów metodą Bass.

cena: 13,00 zł

Moja opinia:
Jest to moja pierwsza szczoteczka o tak miękkim włosiu. Na początku stosowania czułam się odrobinę nieswojo i bałam się , że zęby nie będą dobrze wyszczotkowane, ale moje obawy okazały się bezpodstawne.

  • szczoteczka bardzo dobrze doczyściła zęby oraz przestrzenie międzyzębowe
  • dziąsła nie zostały w żaden sposób podrażnione
  • ultracienkie włoski idealnie dopasowują się do każdej powierzchni, z którą się stykają
  • wygodna rączka
  • szeroka gama kolorystyczna
oraz na FanPage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...