czwartek, 29 maja 2014

Wszechstronna glinka biała - RECENZJA

Dzięki uprzejmości sklepu internetowego Grandi oraz przesympatycznej pani Małgorzacie miałam możliwość sprawdzenia na własnej skórze właściwości najdelikatniejszej z glinek - glinki białej kaolin :) 



Informacje od producenta:
Glinka biała kaolin jest glinką osadową, pochodzącą z miejsc wymywanych przez wodę. Posiada wysoką zawartość krzemionki i niewiele składników mineralnych. Jest ona mniej chłonna niż zielona glinka (posiada słabsze działanie absorbujące). Glinka ta oczyszcza skórę a dzięki wysokiej zawartości krzemianu glinu posiada doskonałe właściwości gojące. Dobrze sprawdzi się w pielęgnacji zaczerwienionej skóry ze stanami zapalnymi. Glinka biała polecana jest w szczególności do skóry wrażliwej, suchej i delikatnej.
Glinka zawiera naturalne minerały, oczyszczone mechanicznie, bez żadnych dodatków chemicznych, sztucznych barwników i nie jest sztucznie perfumowana (jest w 100% naturalna, suszona na słońcu, niejonizowana). więcej

pojemność: 100 g
cena: 15 zł

Skład: 
Aqua (Water), Kaolinite (Kaolinite clay)

Moja opinia:

Opakowanie:
Glinka znajduje się w  poręcznej tubce z zakrętką, przed pierwszym użyciem musimy zerwać złotko zabezpieczające nasz produkt. Szata graficzna bardzo ładna. Na opakowaniu nie mamy polskiego tłumaczenia, ale wszystkie niezbędne informacje, a nawet więcej ;) znajdziemy na stronie sklepu Grandi.

Konsystencja, zapach:
Glinka jest w formie pasty, więc nie musimy kłopotać się z przyrządzaniem maseczki :) Idealna na wyjazd, kiedy nie chcemy zabierać dodatkowych miseczek i łyżeczek. Kolor - jasny szary. Produkt jest bezzapachowy.


Jak stosowałam?
maseczka na twarz i szyję - Uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki, więc aplikacja glinki była dla mnie wielka przyjemnością. Grubą warstwę glinki białej nałożyłam na twarz oraz szyję i zostawiłam na 8 minut. Pamiętajmy jednak, aby nie dopuścić do wyschnięcia glinki na twarzy. Ja co jakiś czas spryskiwałam buzię wodą termalną. Nie miałam problemu ze zmyciem glinki pod bieżącą wodą, może dla tego, że nie pozwoliłam maseczce zamienić się w skorupę. A jak się spisała u mnie?

  • bardzo dobrze poradziła sobie z podrażnioną skórą, czerwone krostki, naczyńka stały się mniej widoczne, łagodzi rumień
  • koloryt skóry został wyrównany
  • nie uczula i nie podrażnia
  • delikatnie oczyszcza skórę
  • twarz stała się gładka w dotyku 

mycie zębów - pastę z glinki nakładamy na szczoteczkę do zębów i szczotkujemy. Spodobało mi się mycie zębów glinką białą :) A jak działa?
  • usuwa kamień nazębny 
  • dziąsła nie krwawiły , ani nie zostały podrażnione
  • ma właściwości wybielające
  • zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu z ust
Reasumując:
Bardzo polubiłam glinkę białą i na pewno zagości na dłużej w mojej kosmetyczce. 

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z ofertą sklepu GRANDI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...