środa, 25 czerwca 2014

A kysz komarze! MOSKILEX - Laboratorium Dermapharm

Dzisiaj chciałabym przedstawić bardzo przydatny i praktyczny produkt , który otrzymałam w ramach współpracy z Agencją PR Werner i Wspólnicy,  a jest to mianowicie preparat do ochronny przed komarami, meszkami i kleszczami - MOSKILEX firmy Laboratorium Dermapharm.


Informacje od producenta:
Moskilex to preparat do ochrony przed komarami, kleszczami i meszkami. 
Gwarantuje
- 100% skuteczność działania na komary, kleszcze i meszki przez całe 3 godziny po aplikacji  (potwierdzone badaniami przeprowadzonymi na zlecenie producenta)

- w przypadku komarów jest skuteczny w 90,3% nawet po 6 godzinach od zastosowania  (potwierdzone badaniami przeprowadzonymi na zlecenie producenta) 
Moskilex jako jedyny zawiera w składzie aż 3 substancje aktywne: DEET, IR 3535, Pyrethrum Extract.

Składniki aktywne w preparacie Moskilex
- DEET (N,N-Dietylo-m-toluamid) - środek odstraszający komary, kleszcze, muchy końskie

- IR3535 - wykazuje szerokie spektrum i skuteczność działania: działa odstraszająco na kleszcze, komary, meszki, osy, pszczoły, stosowany w repelentach dla dzieci i osób z wysoką  nadwrażliwością
- Pyrethrum Extract - permertyna pochodzenia naturalnego, ekstrakt roślinny bezpieczny dla ssaków

pojemność: 90 ml
cena: 21,80 zł

Skład:
DEET 100g/1kg, IR3535 10g/1kg, Pyrethrum Extract 1,5g/1kg

Moja opinia:
W związku z tym, że bardzo lubię wieczorne spacery nad rzeką, miałam świetną okazję do przetestowania preparatu MOSKILEX. 

Opakowanie:
Produkt znajduję się w plastikowej  butelce z  atomizerem, który się nie zacinał.  Opakowanie bardzo poręczne i nieduże , więc zmieści się w każdym plecaku, czy torebce.

Zapach:
Bezpośrednio przy aplikacji czujemy alkoholowy, chemiczny i specyficzny dla tego typu produktów zapach, który jednak szybko się ulatnia.

Działanie:
Spryskałam się preparatem MOSKILEX i przebywałam nad rzeką jakieś 4 godziny, nie zostałam pokąsana przez komary, więc działa.
Nie przyniosłam do domu również niechcianych gości w postaci kleszczy. Polecam serdecznie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...