czwartek, 26 czerwca 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko ;)

Niestety na blogu nie jestem w stanie na  bieżąco dodawać osobnych notek o współpracach i kosmetykach, które aktualnie używam. 
Na moim Fanpage'u staram się w miarę regularnie informować o przesyłkach (ale i tak mam parodniową obsuwę) i ciekawych konkursach. 
Część przesyłek otrzymałam jakiś czas temu, aż wstyd je teraz pokazywać, ale cóż, lepiej późno niż wcale ;)





- szampon głęboko oczyszczający do włosów ciemnych
- maska do włosów zniszczonych ciemnych
- Hair SPA - turban + grzebyk
- ulotki



- dzbanek filtrujący Omega 4 l z czytnikiem LED
- wkład filtrujący



4 rodzaje płatków oraz 4 rodzaje owsianek Hello Day (ENERGY, FIT, FOCUS i GLAMOUR)
20 opakowań płatków oraz 20 owsianek Hello Day dla znajomych
- 20 ulotek



- masło do ust z rokitnikiem
- serum do stóp Ozonowane z mentolem i kamforą
- Maximum Diamentowa odżywka do paznokci
- odżywczy olejek arganowy do paznokci 
- hypoalergiczny wosk do depilacji
- krem do depilacji miejsc wrażliwych



- podpaski na dzień 
- chusteczki nawilżające do higieny intymnej
- zestaw próbek (wkładki, podpaski na noc, ulotki)



- peeling do ciała z mionem Manuka SBC

I na koniec moja wygrana z Rozdania zorganizowanego przez Kasię z bloga alwaysyoung.pl  oraz Manufakturę Kosmetyczną. Serdecznie dziękuję :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...