wtorek, 10 czerwca 2014

Szampon z naturalną borowiną Morza Martwego

Jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy z firmą Cosmevita szampon z naturalną borowiną Morza Martwego. Kosmetyk jest przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju włosów, a ja muszę przyznać, że z włosami przetłuszczającymi poradził sobie bardzo dobrze :)



Informacje od producenta:
Zawiera 3% naturalnej borowiny Morza Martwego. Szczególnie zaleca się przy problemowej skórze głowy. 
Szampon efektywnie oczyszcza skórę głowy i włosy, przywracając im moc, jedwabistość i połysk. Poprawia stan skóry, wzmacnia cebulki, zmniejsza łamliwość włosów, stymuluje ich rośnięcie, zapobiega powstawaniu łupieżu. Sposób użycia: nanieść niedużą ilość szamponu na wilgotne włosy, spienić jednocześnie masując skórę głowy i pozostawić na 3-4 minuty, dokładnie zmyć wodą. Powtórzyć w razie konieczności. Zaleca się stosować 2-3 razy w tygodniu.

pojemność: 250 ml
cena: 11,99 zł

Skład:

Moja opinia:

Opakowanie jest poręczne, wykonane z niegrubego plastiku. Zamknięcie standardowe przy szamponach na klik. Kosmetyk posiada polski nadruk z podstawowymi informacjami.

Konsystencja szamponu nie jest ani za rzadka, ani za gęsta. Taka w sam raz. Bardzo dobrze aplikuje się na włosy i przyzwoicie się pieni. Kolor określiłabym jako pół na pół kawa z mlekiem.

Pachnie intensywnie lasem sosnowym, ale już po umyciu głowy, zapach jest słabo wyczuwalny.

Skład typowy dla kosmetyków konwencjonalnych, czyli znajdziemy tutaj również substancje , które nie do końca  pozytywnie oddziałują na naszą skórę.

Działanie:
Jestem pozytywnie zaskoczona tym, że po umyciu głowy włosy pozostały świeże przez 2 dni. W gwoli ścisłości dodam, że niestety mam tendencję do przetłuszczania się włosów i głowę myję praktycznie codziennie.
Szampon dobrze się spłukuje i nie plącze włosów, więc nie miałam żadnego problemu z rozczesaniem ich. Kosmetyk nie spowodował u mnie powstania łupieżu, ani mnie nie uczulił.
Włosy po zastosowaniu szamponu z naturalną borowiną z Morza Martwego były miękkie w dotyku, jedwabiste i gładkie. Produkt uwydatnił również połysk i zdrowy wygląd moich włosów. 

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej COSMEVITA
oraz  FanPage firmy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...