środa, 2 lipca 2014

Akcesoria kosmetyczne - LaLill

Jakiś  czas temu pisałam wam o mojej nowej współpracy z Hurtownią Kosmetyczno- Fryzjerską LaLill. Otrzymałam m.in. akcesoria kosmetyczne i dzisiaj chciałabym je wam zaprezentować. 


Pilniki
Jestem zdania, że pilników nigdy dość, więc ucieszyłam się, kiedy moja kolekcja powiększyła się o dwa kolejne. Otrzymałam pilniki średnioziarniste (100/180), które świetnie nadają się do podstawowej obróbki paznokcia - nadania mu kształtu i tak też ja je używałam. Jeden jest prosty , a drugi w kształcie banana (zagięcie ułatwia modelowanie zaokrąglonych powierzchni przy skórkach). Oba pilniki wykonane bardzo starannie i estetycznie. Cena więcej niż przystępna ;)
cena: 1 zł 

Polerka kostka
"Dwustronna polerka 2-etapowa z rdzeniem wypełnionym materiałem gąbczastym. Idealnie nadaje się do polerowania naturalnych i sztucznych paznokci nadając im wspaniale błyszczący połysk." Takie informację uzyskujemy od producenta i w pełni się z nimi zgadzam. 
cena: 1,49 zł

Pęseta
Przydatności i funkcji chyba nie muszę opisywać. Pęseta wykonana jest bardzo estetycznie. Podoba mi się , że umieszczona jest w specjalnym plastikowym etui. Możemy ją bez problemu schować do torebki i nie bać się, że przy wyciąganiu się ukujemy. Jest bardzo dokładna, bez problemu łapiemy włoski różnej długości i grubości. Końcówka skośna. 
cena: nie znalazłam 

Taśma do rzęs:
Pierwszy raz spotkałam się z tym produktem, może dla tego że nigdy nie miałam przedłużanych rzęs. Ochronną, hypoalergiczną taśmę stosuje się m.in. do zasłaniania rzęs dolnej powieki, aby zapobiec ich sklejaniu z górnymi rzęsami. Niestety nie miałam możliwości przetestowania tego produktu w praktyce. Ale muszę przyznać, że taśma jest faktycznie elastyczna i miła w dotyku, więc nie powinna powodować podrażnień. Szerokość taśmy 1,25 cm długość 9 m.
cena: 4,60 zł


Wszystkie przedstawione akcesoria kosmetyczne  i wiele innych artykułów znajdziecie w  sklepie internetowym LaLill
 
Zapraszam również na FanPage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...