środa, 27 sierpnia 2014

Depilujemy, czyli VELVETIC Profi w akcji.

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić dwa sposoby depilacji z użyciem produktów Velvetic Profi od Coloris. Pierwszy to depilacja za pomocą łagodnego kremu do depilacji miejsc wrażliwych  a drugi z użyciem hypoalergicznego wosku do depilacji ciała. Zapraszam


Informacje od producenta:

Velvetic Profi - Hypoalergiczny wosk do depilacji ciała
Nowa metoda depilacji na którą Ty i Twoja delikatna skóra czeka! Nowe plastry usuwają niechciane włoski szybko, delikatnie i starannie.  I są tak łatwe w użyciu! Po prostu przyklej do skóry i szybko oderwij – to wszystko! Żadnych klejących, uciążliwych zabrudzeń na skórze! Wosk usuwa włoski poniżej powierzchni skóry, dlatego Twoja skóra pozostanie aż do 8 tygodni gładka. Nowe włoski odrastają słabsze, cieńsze, dlatego też są mniej widoczne i nie mają tendencji do wrastania. Plastry doskonale zestawione do szybkiego i łatwego usunięcia włosków z twarzy, okolic bikini oraz pach.
pojemność: 48 pojedynczych plastrów
cena: 12,99 zł
skład:

Velvetic Profi - łagodny krem do depilacji miejsc wrażliwych
Z kolagenem, elastyną i allantoiną. Unikalna formuła pozwala na delikatną depilację miejsc wrażliwych jak pachy i okolice bikini. Zapewnia skuteczne i delikatne usunięcie zbędnego owłosienia. Produkt zawiera substancje nawilżające i zmiękczające dzięki którym skóra staje się gładka i miękka, dobrze nawilżona. Delikatny kwiatowy zapach daje poczucie odprężenia i relaksu.
pojemność: 100 ml
cena: 5,59 zł
skład:
Aqua, Cetearyl Alkohol, Thioglycolic Acid, Potassium Hydroxide, Urea, Paraffinum Liquidum, Calcium Hydroxide, Glyceryl Stearate, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Parfum, Titanium Dioxide, Allantoin, Disodium EDTA, Sodium Lauryl Sulfate, Hydrolyzed Elastin, Soluble Collagen, BHT, C.I.19140, Citric Acid


Moja opinia:

Hypoalergiczny wosk do depilacji ciała

Opakowanie:
W kartonowym pudełku umieszczono dwie chusteczki czyszczące oraz 48 plastrów, które są podzielone na 3 rodzaje - do twarzy, do bikini i do ciała. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie niezbędne informacje, a dodatkowo dołączono ulotkę informacyjną.


Jak stosowałam:
Plastry ogrzewałam w dłoni, następnie odklejałam jeden od drugiego, uzyskując w ten sposób dwa pełnowartościowe powierzchnie depilujące. Naklejałam plastry na skórę łydki, pamiętając, aby robić to wraz z kierunkiem wzrostu włosów. Przyklepywałam, aby dokładnie przylegał i energicznie zrywałam plaster w przeciwnym kierunku niż rosną włosy. Pozostałość wosku usuwałam chusteczką dołączoną do zestawu.


Moje wrażenia:
  • Zazwyczaj używam depilatora elektrycznego, więc byłam przygotowana na ... ból . A tak na poważnie wcale nie było tak źle. Musimy tylko pamiętać, aby zdecydowanym, szybkim i ciągłym ruchem zerwać plaster. Jeśli nam się to nie uda, to faktycznie może zaboleć. Grunt to wprawa.
  • Każdy plaster można używać kilkakrotnie, ale w praktyce wyszło, że najefektywniej plaster depiluje przy maksymalnie dwóch podejściach. 
  • Usuwa każdy włosek, nie musiałam depilować dwa razy tej samej powierzchni.
  • Po depilacji zauważyłam czerwone kropki i zaczerwienienie, które po kilku godzinach zniknęło. Delikatne pieczenie utrzymywało się kilkanaście minut.
  • Chusteczki oczyszczające przyjemnie pachną, są dostatecznie nawilżone i bez problemu usuwają pozostałości wosku ze skóry.
  • Zabieg jest prosty i szybki

Łagodny krem do depilacji okolic wrażliwych

Opakowanie:
Krem do depilacji znajduje się w wygodnej, odkręcanej tubce. Otwór jest akuratny, nie wydostaje się nadmierna ilość kosmetyku, a przed pierwszym użyciem zabezpieczony jest sreberkiem, więc mamy pewność, ze nikt przed nami kremu nie używał . Dodatkowo produkt zapakowany jest w kartonik, do którego dołączono ulotkę informacyjną oraz szpatułkę przeznaczoną do nakładania i usuwania kremu . Producent zadbał, abyśmy przed zastosowaniem kremu zostały dobrze poinformowane i wyedukowane. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie niezbędne informacje ( data trwałości, skład, sposób użycia itp.). Szata graficzna stonowana i miła dla oka.


Jak używałam:
Oczywiście przed pierwszym użyciem wykonałam próbę, czy kosmetyk mnie nie uczula. Nic się nie stało, więc przystąpiłam do właściwej depilacji. Posmarowałam okolice pach grubą warstwą kremu i odczekałam pełne 10 minut. W międzyczasie zajęłam się pielęgnacją dolnych kończyn, coby nie tracić czasu. Następnie za pomocą dołączonej do zestawu szpatułki zebrałam krem wraz z włoskami.  Cały proces depilacji pach trwał raptem jakieś 15 minut. W gwoli ścisłości mam słabe owłosienie, przetrzebione przez używanie depilatora.


 Moje wrażenia:
  • Krem łatwo się rozprowadza i doskonale radzi sobie ze wszystkimi włoskami, nawet tymi najkrótszymi. Po depilacji skóra pozostała idealnie gładka
  • Konsystencja w sam raz, dość gęsta, więc bardzo dobrze się aplikuje. Nic nie przecieka nam przez palce, a później nie ścieka z ciała.  Kolor biały.
  • Podczas depilacji i po niej nie czułam swędzenia, czy szczypania. Krem mnie w żaden sposób nie uczulił
  • Skóra nie została wysuszona.  Pozostała miękka i  miła w dotyku.
  • Efekt utrzymuje się około 7 dni.
  • Odrastające włoski nie są już takie mocne (nie kują) i nie wrastają w skórę.
  • Sam zabieg trwa około  15 minut.
  • Krem jest wydajny z uwagi, że stosuję go tylko do depilacji pach.
  • Specyficzny zapach. Muszę przyznać , że jak go poczułam, to zastanowiłam się 2 razy, czy warto krem nakładać na skórę. Niestety, ale taki zapach jest charakterystyczny dla wszystkich kremów do depilacji i ciężko go zamaskować. Kwiatowy zapach faktycznie wyczujemy, ale jak dla mnie nie jest on dominującą nutą.
Spodobała mi się taka forma depilacji. Wcześniej usuwałam zbędne owłosienie za pomocą depilatora elektrycznego, ale niestety okolica pach po tym zabiegu była podrażniona, no i sam zabieg nie należał do najprzyjemniejszych. Czas od czasu zdarzało się , że musiałam ekspresowo pozbyć się owłosienia ( mam na myśli np. wyjście na basen ), a nie mogłam sobie pozwolić na podrażnienie spowodowane przez depilator, więc używałam maszynki. Faktycznie było prędko i wygodnie, ale szybko odrastające, sztywne włosy drażniły moją delikatną skórę i doprowadzały mnie do szału. Jestem zadowolona, że znalazłam wygodną metodę depilacji pach za pomocą łagodnego kremu do depilacji Velvetic Profi.

Zapraszam do odwiedzenia FanPage'u Laura Conti

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...