środa, 27 sierpnia 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (4)

Kochani, ostatnio miałam dla was mniej czasu, ponieważ na ponad dwa tygodnie wyjechałam na urlop. Jestem już z powrotem i postaram się nadrobić zaległości w blogowaniu.  Po powrocie do domu czekało na mnie kilka przesyłek, które dzisiaj wam zaprezentuję. Zapraszam.

* * * * * * * * * * * * * * * *

W ramach kontynuacji współpracy z firmą Adamed Consumer Healthcare S.A. wybrałam do testów ujędrniająco- odżywcze masło do ciała z kwasami omega i ceramidami Oeparol Essence.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Udało mi się wygrać rozdanie zorganizowane na blogu rodzinkatesuje.blogspot.com. Aniu jeszcze raz serdecznie dziękuję :) za płatki do demakijażu firmy Pur , jeszcze nie miałam okazji ich używać, ale czytałam Twoją recenzję i myślę, że u mnie również się sprawdzą. Miłym akcentem było dołączenie wachlarza próbek.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Kolejna kontynuacja współpracy tym razem z firmą FITOMED. Wybrałam dwa produkty, które mnie bardzo zaciekawiły, a mianowicie Mój krem nr 10 - przeciwzmarszczkowy krem pod oczy oraz wodę różaną. Mam wielką ochotę zrobić mgiełkę, więc hydrolat pasuje jak ulał.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Mam i ja - bezpłatną próbkę perfum Yodeyma Fruit. Powiem szczerze, że już zwątpiłam, że dojdzie i skrycie podejrzewałam panie z poczty, że sobie przywłaszczyły moje perfumy ;) Złożyłam zamówienie 30.07.2014. Można jeszcze zamawiać TUTAJ.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Na portalu UrodaiZdrowie.pl dostałam się do testów " Sposób na soczystego kurczaka według szefów kuchni Knorr". W przesyłce znalazłam:
- bulion Rosół z kury 6 l (12 kostek)
- oliwę Bertolli extra vergine 250 ml
- kostkę bulionową z Czosnkiem i Pietruszką
- książeczkę z inspirującymi przepisami na dania z kurczaka
- materiały z poradami szefów kuchni



* * * * * * * * * * * * * * * *

Zostałam Talk Agentką w kampanii Flora pro.activ i Talk Marketing, w paczce znalazłam:
- 2 opakowania Flora pro.activ (400g) dla mnie
- 4 opakowania Flora pro.activ (225g) dla znajomych
- informator Talk Agentki
- pakiet informacyjny wraz z voucherem na bezpłatne badanie poziomu cholesterolu

To już trzecia kampania Talk Marketing , w której biorę udział. Jeśli nie macie u nich konta, to radzę się zarejestrować :)


* * * * * * * * * * * * * * * *

Dzisiaj otrzymałam również moją kapsułkę Vizir od Everydayme :) Całkiem zapomniałam, że ją zamówiłam. Na Everydayme można zgłaszać się do testów tych kapsułek, wybiorą aż 4000 osób, więc szansa duża. Ja raczej się nie załapię, bo już je testowałam z trnd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...