sobota, 6 września 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (5)

Chwalę się, czyli przegląd poczty.

* * * * * * * * * * * * * * * *

Zbierałam, zbierałam i nazbierałam. Mowa tu o punktach zdobytych na  Gfk. Zamieniłam je na suszarkę do włosów Adler. Przesyłkę otrzymałam pocztą polską po 3 tygodniach, czyli standardowo. Co dziwne do suszarki nie była dołączona gwarancja ! Dostałam odpowiedź, że wszelkie problemy z suszarką mam zgłaszać mailowo do Gfk. Na razie działa dobrze. Punkty zbierałam rok :/


* * * * * * * * * * * * * * * *

Pamiętacie sławny bon BingoSpa o wartości 50 zł dla Prekursorek? Nie będę komentowała całej zaistniałej sytuacji, bo szkoda czasu. Bądź co bądź, ja złożyłam zamówienie, wykorzystałam ten bon i koniec końców poniższe kosmetyki kosztowały mnie tylko 2,25 + 9 zł (przesyłka). Zamówiłam w poniedziałek, a w czwartek kosmetyki były już u mnie. Nigdy nie używałam produktów BingoSpa, więc jestem ciekawa, jak się spiszą. Zamówiłam:
Żel pod prysznic "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez" - 3 szt.
Mydełko borowinowe z Ginkgo Biloba
Żel pod prysznic "Biała Glinka i Migdały" 
Relaksujące algi pod prysznic
- Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią
- " Redual+" błoto z Morza Martwego
+ próbka gratis


* * * * * * * * * * * * * * * *

Poniżej przesyłka w ramach współpracy z wydawnictwem Dodo4story. Książeczki wzbudziły prawdziwą sensację, synek zachwycony i ochoczo testuje :) A otrzymał:
- Przyjaciele z rafy - kolorowanki z naklejkami i płytą CD z bajką
- Blogowe dbajki - książka + CD
- "O! Jajo!" Bajka i nie bajka o przeróżnych jajkach
- Domonoś, Odlotka i inne dziwolągi z mojej okolicy
- Rrromek i Rrradek 


* * * * * * * * * * * * * * * *

W ramach kontynuacji współpracy z Hurtownią Kosmetyczno - Fryzjerską LaLill otrzymałam produkty, które w pełnej krasie prezentuję na poniższym zdjęciu.


I to tyle :) zabieram się ostro za testowanie. Nie wiem, czy wam też ostatnio brakuje czasu? :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...