niedziela, 9 listopada 2014

Cyber monday outfits on Dressve.com

Sklep internetowy DressVe  już znacie, bo jakiś czas temu przedstawiałam na blogu torebkę od nich. Zostałam poproszona, aby przybliżyć wam aktualną promocję Cyber Monday,  szczegóły znajdziecie TUTAJ.


Taniej możemy kupić mnóstwo rzeczy np.  płaszcze, spodnie, sukienki, kostiumy, topy, torebki, buty, bieliznę, biżuterię i wiele innych. 
Ja ostatnio zastanawiam się nad zakupem jakiegoś płaszczyka. Poniżej podaję kilka moich typów, a jeśli chcecie zobaczyć  ich więcej to zapraszam na stronę http://www.dressve.com/Fashion/Trench-Coats-102502/.


Jeszcze więcej płaszczyków i nie tylko znajdziecie na stronie http://www.dressve.com/searching/2015-Trench-Coats-Trends/ .


Chcecie jeszcze więcej? To kliknijcie na more 2015 valentines tranch coats in different style oraz
more cheap fashion outfits on Dressve Wardrobe .

Jak do tej pory nie miałam żadnych problemów z tym sklepem. Towar zawsze przychodził w stanie nienaruszonym, był dobrze zapakowany. Na przesyłkę oczekiwałam dwa tygodnie. Kontakt ze sklepem miałam (mam) bardzo dobry. Na wszelkie zapytania odpowiadają w przeciągu 24 godzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...