czwartek, 6 listopada 2014

Mydło Aleppo 10%

Od jakiegoś czasu w mojej łazience, dzięki uprzejmości sklepu e-FIORE, gości mydło Aleppo 10%. Rekomendowane jest do skóry suchej, łuszczącej, zaczerwienionej, z AZS oraz do pielęgnacji dzieci i niemowląt.


Informacje od producenta:
Mydło z Aleppo oprócz dobroczynnych dla naszej skóry właściwości, posiada także długą i bogatą historię. Produkowane jest od setek lat według sprawdzonej receptury, wciąż w tym samym, legendarnym mieście – jego wytwórcy z pasją kontynuują tradycję, aby za każdym razem uzyskać niezmienny od wieków znakomity rezultat. Zalety tej małej, oznaczonej pieczęcią kostki poznali już starożytni, ale również dziś możemy korzystać z ich mądrości. więcej

waga: 200 g
cena: 25,00 zł
skład: Olea Europea Oil, Laurus Nobilis Oil, Sodium Hydroxyde, Aqua

Moja opinia:

Opakowanie:
Mydło jest zafoliowane oraz umieszczone w opasce papierowej. Dodatkowo przewiązane jest sznurkiem jutowym i całość wygląda ślicznie. Kojarzy mi się z kosmetykiem w 100% naturalnym i takie notabene jest. Na opakowaniu umieszczono nalepkę dystrybutora, znajdziemy również niezbędne informacje, jak waga, nazwa, czy termin przydatności. 



Skład:
W 100% naturalny i pozbawiony zbędnych dodatków chemicznych :) Mydło posiada certyfikat ICEA Instytut Certyfikacji Etyki Środowiska - jeden z najważniejszych organów certyfikujących produkty naturalne i organiczne we Włoszech i Europie.  Mydełko pochodzi z Syrii, ręcznie wyrabiane z oleju laurowego i oliwy z oliwek. Ma w swoim składzie 90% oliwy z oliwek i 10 % oleju laurowego.


Konsystencja, zapach:
Mydło, jak widać na zdjęciach, jest w kostce. Dobrze się pieni i ładnie sunie po ciele. Zapach jest trudny do opisania, taki specyficzny i kwaskowaty. Nie utrzymuje się długo na skórze po myciu.

Działanie:

Skóra sucha
Generalnie nie mam problemów z przesuszoną skórą, a wręcz przeciwnie ;) Ale ostatnio zauważyłam, że na podbródku bardzo wysuszyła mi się skóra. W dotyku była wręcz chropowata. Od ponad tygodnia używam nowy krem do twarzy i myślę, że może on mieć coś wspólnego z tą zmianą :( Zaczęłam stosować mydło Aleppo 10% (4 razy dziennie) i po trzech dniach, po przesuszonej skórze nie ma śladu. Polecam z ręką na sercu.

Pielęgnacja dzieci
Staram się zwracać uwagę, jakie kosmetyki używam do pielęgnacji mojego 3-letniego synka. Dlaczego zdecydowałam się na stosowanie mydła Aleppo?
  • mydło nie zawierają szkodliwych substancji, syntetycznych składników chemicznych, parabenów, pochodnych ropy naftowej itp.
  • nie zawiera sztucznych substancji zapachowych
  • jest w 100% naturalne
  • nie podrażnia, ani uczula
  • bardzo dobrze zmywa zabrudzenia, a jednocześnie nie wysusza skóry

Zapraszam do odwiedzenia sklepu internetowego e-FIORE
oraz polubienia funpage'u na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...