piątek, 21 listopada 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (8)

Jutro wyjeżdżam na  tydzień nad nasze morze :) Zrobiliśmy sobie z mężem taki prezent z okazji 4 rocznicy ślubu.  Niestety, będę miała trochę mniej czasu dla was :( ale bez obawy będę do was zaglądać ;)



* * * * * * * * * * * * * * * *
Razem z synkiem mamy szansę poznać przecudne autorskie książeczki Wydawnictwa Bajdaraj Maria Wejner. Całą serię możecie zobaczyć TUTAJ. My otrzymaliśmy:
- Piesio Grzesio i przyjaciele - książeczka edukacyjna
- Miś Krzyś i przyjaciele - książeczka edukacyjna
- Truś Piotruś literki i cyferki - kolorowanka edukacyjna
- O strachu na wróble - bajka


* * * * * * * * * * * * * * * *
Kolejna kampania Streetcom. Tym razem będę mogła przesłać Neokartkę, szkoda tylko, że tylko 1 sztukę. SZCZEGÓŁY.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Poniżej przesyłka w ramach współpracy z Wydawnictwem Studio Astropsychologii  . Jak widzicie mogłam wybrać sporo książek. Postawiłam na:
Jadalne rośliny dziko rosnące
Dieta 5:2 - Kompletny przewodnik
Wiem co myślisz- sekret czytania w myślach.
Bez ciebie - wsparcie po stracie bliskiej osoby.
Kokos naturalny antybiotyk
Cud oleju kokosowego 


* * * * * * * * * * * * * * * *
Współpraca z BingoSpa. Pierwszy raz załapałam się do testowania u nich i wybrałam:
"REDUNAT+" Trądzik łojotok
Szampon z kompleksem alg morskich i ekstraktów roślinnych
Mydełko borowinowe z Ginkgo Biloba
Solanka z minerałami Morza Martwego i ekstraktem soku Noni
Mydełko i błotko już kiedyś kupiłam, więc wiem co i jak ;) , a szampon i solanka, to wielka niewiadoma. Podoba mi się również, że BingoSpa daje nam ponad 2 miesiące na testy :)


* * * * * * * * * * * * * * * *
Dostałam również szansę poznania kosmetyków Marion. Do testów otrzymałam:
chusteczki odświeżające
- serum do twarzy, szyi i dekoltu - hialuronowe nawilżenie
- płyn utrwalający fryzurę
- kredę koloryzującą do włosów- pomarańczową
- mikrodermabrazja intensywnie złuszczająca
Lada dzień powinny pokazać się pierwsze recenzje. 


* * * * * * * * * * * * * * * *
Poniższe książeczki dostał mój synek od Wydawnictwa AWM. Zostały momentalnie przetestowane i czekają w kolejce na recenzję ;)
- Pojazdy w akcji
- Kiedy dorosnę będę ... mechanikiem


Zdjęcia ostatnio wychodzą mi bardzo kiepskie, że aż żal pokazywać :( Masakra jakaś, nawet w południe zero słońca :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...