wtorek, 23 grudnia 2014

Kosmetyki Marion - RECENZJA.



Serum do twarzy, szyi i dekoltu, hialuronowe nawilżenie.

Informacje od producenta:
Intensywnie nawilżające serum zawiera silnie skoncentrowany kwas hialuronowy oraz komórki macierzyste PhytoCellTec™ Argan. Uzupełniają one ubytki w tkance skórnej, poprawiając jędrność i elastyczność skóry oraz zapobiegając powstawaniu zmarszczek. Regularne stosowanie serum zapewnia odpowiednie nawilżenie oraz regenerację komórek skóry.
pojemność: 20 ml
cena: 7,99 zł
skład:


Moja opinia:
  • Kosmetyk znajduje się w niedużej buteleczce wykonanej z grubego, matowego szkła. Strzałem w dziesiątkę jest aplikacja serum za pomocą pipetki, która dozuje idealną ilość produktu. Dodatkowo buteleczka znajduje się w kartoniku, na którym znajdziemy wszelkie niezbędne informacje, jak termin przydatności, skład, pojemność itp. 
  • Z uwagi na to, że serum wchłania się szybko i nie pozostawia klejącego ani tłustego filmu, nadaje się nie tylko do stosowania na noc, ale  również świetnie się sprawia pod makijażem. 
  • Zapach jest ładny, delikatny i nienachalny.
  • Serum ma bardzo lekką formułę. Nie spowodowało u mnie wysypu zaskórników, a mam cerę skłonną do niespodzianek. Skóra była wręcz matowa. Dodam jeszcze, że mnie nie uczuliło, ani podrażniło. 
  • Nawilżenie nie jest może super hiper i mega, ale przy regularnym stosowaniu nasza skóra otrzyma całkiem porządną dawkę nawilżenia.
  • Bezsprzeczny jest fakt, że po aplikacji moja skóra była miękka, aksamitna i bardzo przyjemna w dotyku.
  • Jest to już mój kolejny kosmetyk Marion i muszę przyznać, że są to produkty przystępne cenowo.

Zabieg Mikrodermabrazji 3 etapowy - intensywnie złuszczający.

Informacje od producenta:
Jesień to idealny moment na poprawę kondycji skóry, która podczas ciepłego lata narażona była na zanieczyszczenia i przebarwienia słoneczne. Mikrodermabrazja to zabieg, dzięki któremu skóra nabierze promiennego i zdrowego wygląduZabiegi składają się z diamentowego peelingu 5g, łagodzącego serum 2ml i wygładzającej maski 2,5ml. Powodują, że skóra jest oczyszczona, nawilżona i zregenerowana.
pojemność: peeling 5 g/ serum 2 ml/ maska 2,5 ml
cena: 2,59 zł
skład:


Moja opinia:

Peeling 
- Zapach bardzo intensywny, perfumowany. Mi nie przypadł do gustu.
- Konsystencja kremowa (nie spływa z ręki ) z drobnymi ziarenkami.
- Dobrze oczyszcza. Ja po zabiegu miałam delikatnie zaczerwienioną skórę policzków oraz brody.

Serum
- Konsystencja gęsta, żelowo - silikonowa.  Zapach dość intensywny, ale przyjemny.
- Wchłania się chwilę. Pozostawia lekko klejącą warstwę. Mi to nie przeszkadza, ponieważ zaraz położyłam na buzię maskę.
- Zaczerwienienia nie zniknęły całkowicie. Może dlatego, że zaraz po wchłonięciu serum położyłam na twarz maskę.

Maska
- Konsystencja kremowa, bez problemu rozsmarowuje się.
- Wchłania się długo. Zgadzam się, że skóra pozostaje wygładzona, ale nie jest matowa. W moim przypadku, a mam cerę tłustą, na twarzy pozostał tłustawy film.
- Zaczerwienienia zniknęły całkowicie kilka minut po skończonym zabiegu.

Bardzo zmyślna taka potrójna forma pielęgnacji. Cieszę się, że ją poznałam. Opakowanie jest spore, więc spokojnie starczy na dwa użycia. 

Odświeżające chusteczki o zapachu owocowym.

Informacje od producenta:
Odświeżające chusteczki skutecznie oczyszczają i nawilżają skórę bez potrzeby użycia wody i mydła. Delikatnie pachnące chusteczki nasączone zostały specjalną formułą zawierającą aloes i witaminę E, które utrzymują wilgotność w skórze, przyspieszają procesy odnowy naskórka oraz nadają skórze miękkość, gładkość i elastyczność. Nie zawierają barwników i alkoholu.
pojemność: 15 chusteczek
cena: 2,15 zł
skład:

Moja opinia:
  • Opakowanie  niewielkie i wygodne zamykane na przylepiec. Idealnie nadaje się do damskiej torebki. Przylepiec bez problemu się wielokrotnie otwiera i zamyka.
  • Zapach jest dość intensywny, ale przyjemny. Ja testowałam wariant owocowy, ale dostępne są jeszcze zapachy kwiatowy, morski i zielona herbata.
  • Chusteczki są dobrze (mocno) nasączone.
  • Usuwają wszelkie zanieczyszczenia i pozostawiają ręce mile odświeżone. Nie powodują nieprzyjemnego klejenia się dłoni. 
  • Za niewielką cenę (2,15 zł) otrzymamy bardzo porządne chusteczki odświeżające, przydatne nie tylko podczas podróży , ale i w codziennym życiu.

Zapraszam do zapoznania się z innymi kosmetykami firmy Marion
oraz odwiedzenia Fanpage'u 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...