czwartek, 11 grudnia 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (9)

Kochani dzisiaj na szybko :) nowości z ostatnich 2-3 tygodni. 


* * * * * * * * * * * * * * * *
W ramach kontynuacji współpracy z firmą Coloris testować będę:
- ekspresowy krem do depilacji
- regenerująca i pielęgnująca maska do stóp
- maseczka dotleniająca czekoladowa
- bezacetonowy zmywacz o zapachu czekolady
- witaminizowana, odżywcza oliwka do paznokci na bazie olejku arganowego
- hypoalergiczne serum do rzęs
- bezzapachowy zmywacz emalii do paznokci w chusteczkach
- deserowy balsam ochronny z panthenolem i allantoiną
- lakier do paznokci


* * * * * * * * * * * * * * * *
Udało mi się zostać Ambasadorką w 9 edycji testów Face&Look. Otrzymałam:
- lakier Hot Shot Artego
- masło do ciała Eveline
- rozgrzewający krem do stóp Shefoot
- mus do opalania Sun Fashion plus rękawica
- koncentrat nawilżający z dynią Organique
- jedwab do włosów Joanna


* * * * * * * * * * * * * * * *
Kawę Inkę (100g) wygrałam w konkursie Zmień Formę Na Lepszą.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Dostałam również bardzo miły i śliczny prezent od Pachnącej Szafy :) Jestem nim oczarowana. Pokażę go niebawem na blogu.


* * * * * * * * * * * * * * * *
W nagrodę za aktywność w kampanii Streetcom i Skyn otrzymałam:


* * * * * * * * * * * * * * * *

Już dość dawno temu dostałam domek na chusteczki higieniczne, ale zapomniałam wam o tym napisać.


I to tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...