niedziela, 28 grudnia 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (10)

Oto nowości z ostatnich 2-3 tygodni

* * * * * * * * * * * * * * * *
Jakiś czas temu dostałam przemiłego maila z propozycją współpracy od Laboratorium Kosmetycznego Joanna. Przesyłkę otrzymałam ekspresowo, a testuję:


* * * * * * * * * * * * * * * *
Udało mi się dostać do testów Bioderma. Otrzymałam krem  75 ml.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Niespodzianka od wydawnictwa Rea-sj. Testy trwają.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Wygrałam rozdanie z Oasap i  tak oto w mojej szafie pojawiła się narzutka. Postawiłam na motyw świąteczny z reniferkami.


* * * * * * * * * * * * * * * *
W ramach współpracy z Wydawnictwem Omnibus otrzymałam prześliczne książki.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Zamówiłam również ze strony EU BookShop bezpłatne książeczki dla synka. Na przesyłkę czekałam trzy tygodnie, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. Wybrałam 2 komiksy, kolorowankę oraz 3 książeczki, oczywiście wszystko w języku polskim.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...