sobota, 13 grudnia 2014

Przeczytane 11/2014

Listopad zaliczam do udanych. Przeczytałam aż 7 książek. Miałam tylko jeden przestój na Spadkobiercy ostrza, jest to najsłabsza wg mnie książka z całego cyklu. Zmitrężyłam na nią tydzień! EDIT: pomyliłam się w przeliczeniu rocznym, więc  w tym miesiącu powinnam przeczytać jakieś 1671 strony,  co mi da 8,4 cm.  (Nie liczę okładek).


PODSUMOWANIE LISTOPAD
przeczytane książki: 7
ilość stron: 4132
średnio dziennie stron: 137
wysokość stosu książek: 20,8 cm

Przeczytane tytuły:

Cykl: Cienie pojętnych - autor: Adrian Tchaikovsky
- " Hołd dla mroku" (tom 4)
- " Ścieżka skarabeusza" (tom 5 )
- " Morska straż" (tom 6)
- " Spadkobiercy ostrza" (tom 7 )
- " Podniebna wojna" (tom 8)

- "Odyseja TalbotaNelson DeMille 

- "Magia spojrzeniaBobbi Brown RECENZJA

PODSUMOWANIE ROCZNE
przeczytane książki: 74
ilość stron: 31 757
średnio dziennie stron: 95
wysokość stosu książek: 159,6 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...