sobota, 21 lutego 2015

Korektor do brwi 3w1 - Eveline Cosmetics.

Kochani dzisiaj przedstawiam korektor do brwi 3w1 Eveline Cosmetics. Jak do tej pory nie używałam żadnego specyfiku do ujarzmiania brwi, może dlatego, że mam dość długą grzywkę i ich nie widać ;)


Informacje od producenta:
Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym.
pojemność: 10 ml
cena: 13,00 zł
skład:
Aqua/Water, Polyvinyl Alcohol, PEG 75 Lanolin, Propylene Glycol, Hydrolyzed Silk, Polyacrylamide, Polydecene, Laureth-7, Phenoxyethanol, Metylparaben, Butylparaben,Ethylparaben, Propylparaben, Panthenol, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, May contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499



Korektor ma takie samo opakowanie, jak najzwyklejsza mascara. Dodatkowo kosmetyk otrzymujemy w kartoniku, na którym znajdziemy wszelkie niezbędne informacje (skład, sposób użycia itp.). W sprzedaży produkt jest dostępny w dwóch kolorach: czarnym oraz brązowym, ja otrzymałam ten pierwszy.

Z przeczesywaniem brwi radziłabym nie przesadzać, ja robiłam to bardzo delikatnie i z wyczuciem., aby nie wybrudzić skóry (szczególnie w najcieńszych miejscach brwi). Mam brwi gęste i czarne, więc nie potrzebowałam mocnego przyciemnienia. W moim przypadku wystarczyłby mi korektor 2w1 - nabłyszczenie i optyczna regulacja brwi :)

Co do optycznej regulacji brwi, to faktycznie brwi wyglądają na ujarzmione i bardziej zadbane. Są dość długo usztywnione, ładnie nabłyszczone i co ważne prezentują się naturalnie. Korektor nie skleja brwi oraz nie miałam problemu ze zmyciem go. Jest bardzo wydajny i nie zasycha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...