czwartek, 26 lutego 2015

Żel do usuwania skórek -Eveline Cosmetics

Kochani przedstawiam preparat, który pomoże nam uporać się z nieestetycznymi skórkami. Zapraszam na recenzję żelu do usuwania skórek , który miałam okazję poznać w ramach testowania nowości marki Eveline Cosmetics

Informacje od producenta:
Profesjonalny preparat marki Eveline Cosmetics, który szybko, łatwo i skutecznie usuwa suche, zgrubiałe i przerośnięte skórki wokół paznokci, bez ryzyka powstania uszkodzeń. Żel do skórek Eveline Cosmetics zapobiega zadzieraniu, pękaniu i narastaniu skórek na płytkę paznokciową.
pojemność: 10 ml
cena: 16,99 zł
skład:
Aqua/Water, Glycerin, Potassium Hydroxide, Carbomer, Potassium Sorbate, Cl 77891, Persea Gratissima (Avocado) Oil




Moja opinia:

Nie mam większego problemu ze skórkami, nie są mocno przerośnięte i na dobrą sprawę nigdy nie musiałam używać cążek. Żel u mnie dobrze się sprawdza i jest nawet wydajny, ponieważ stosuję go raz na miesiąc. Moje skórki mają to do siebie, że bardzo wolno narastają. Zawsze tak miałam.

Opakowanie. Żel znajduje się w małej, odkręcanej tubce. Aplikacja odbywa się przez niewielki dziubek. Dodatkowo kosmetyk znajduje się w kartoniku, na którym umieszczono wszelkie niezbędne informacje. Szata graficzna jest bardzo ładne i przejrzysta.

Konsystencja lekka, nie spływa ze skórek. Kolor mleczny. Zapach praktycznie niewyczuwalny.

Sposób użycia jest bardzo prosty i szybki. Wystarczy nałożyć preparat na skórki, odczekać 30 sekund i przystąpić do odsuwania skórek drewnianym patyczkiem. Należy robić to dość delikatnie, aby nie uszkodzić płytki paznokcia.

Działanie. Skórki zostały dobrze zmiękczone i nie miałam większego problemu z ich usunięciem. Nie zostały również przesuszone.
Preparat mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. Podczas aplikacji nie czułam dyskomfortu. Dłonie wyglądają teraz ładnie i estetycznie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...