niedziela, 26 kwietnia 2015

Rozdanie z JEXSHOP.

Zapraszam na rozdanie sponsorowane przez sklep internetowy JEXSHOP. Do wygrania jest kod na 10$, do wykorzystania w ich sklepie. Może nie jest to zawrotna kwota, ale wychodzę z założenia, że lepiej mieć niż nie mieć ;) Przesyłka jest oczywiście bezpłatna.


Zasady:
- Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga.
- Należy wkleić link do rzeczy ze strony sklepu JEXSHOP, która przypadła Ci do gustu (niekoniecznie ta , którą kupiłabyś). 

Zgłaszamy się w komentarzu pod tym postem. Taka uwaga - zauważyłam, że komentarze potrafią czasami tajemniczo znikać. Wydaje mi się, że google+ je czasami ukrywa, ale nie mam pojęcia od czego to zależy. Ja przy nich nie majstruję i jeśli zauważycie, że nie ma waszego zgłoszenia, to zgłoście się raz jeszcze. Naprawdę to nie moja wina. 

Wzór zgłoszenia:
obserwuję jako:
link:

W bogatej ofercie JEXSHOP znajdziemy ubrania damskie, obuwie oraz obudowy na telefony. Poniżej przedstawiam przykładowe rzeczy z ich stronki oczywiście do 10$.


Rozdanie trwa od 26.04 do 17.05. Zwycięzcę wybiorę do 20.05 :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...