sobota, 2 maja 2015

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (15)

Kochani przedstawiam, co nowego pojawiło się u mnie w miesiącu kwietniu.


Zostałam wybrana do grona ambasadorek marki Sally Hansen Miracle Gel. Otrzymałam prześlicznie zapakowaną paczkę, a w niej dwa lakiery żeloweTop Coat oraz kupony zniżkowe dla moich koleżanek. Zestaw zdążyłam już zrecenzować TU.
Na Wizaż.pl udało mi się dostać do testów zestawu do wybielania zębów Biała Perła.


Taką przesyłkę otrzymałam od Only You. Znalazłam w niej dezodorant w sztyfcie oraz krem-żel po goleniu. Oczywiście testerem był mój mąż ;) Recenzja TU.
Kolejna przesyłka dla mojego męża. Tym razem z TRND. Testuje maszynki jednorazowe oraz maszynkę Mach 3.

Przesyłka ze sklepu internetowego Born Pretty. Wybrałam bransoletkę, opaskę oraz szczotkę do włosów. Recenzja bransoletki TU , a szczotki do włosów TU .


W ramach kontynuacji współpracy z wydawnictwem Egmont Polska wybrałam książkę Ronaldo. Chłopiec, który wiedział, czego chce.

W ramach współpracy z Wydawnictwem Kaktus otrzymałam książkę Książka pod tytułem.

Moja wygrana na facebooku. Książka Duff.


Udało mi się dostać do testów linii Power Hair marki Joanna. Otrzymałam:
- szampon wzmacniający (200 ml)
- odżywkę wzmacniającą (200 ml)
- kuracja wzmacniająca ( 150 ml)
- ampułki wzmacniające (4 x 10 ml)



Po raz kolejny testuję z BingoSpa. Wybrałam sobie:
- żel pod prysznic dla mężczyzn (500 ml)
- szampon z minerałami Morza Martwego ( 1000 ml)
- sól przeciwgrzybicza ( 150 g)
- zestaw nr 6 ( żel pod prysznic, eliksir do kąpieli, mydełko w płynie)


Po raz pierwszy zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais. Otrzymałam ślicznie zapakowane pudełko, w którym znalazłam:
- żel 2w1 pod prysznic i do kąpieli - pomarańcza i grejpfrut 
- delikatny żel pod prysznic - werbena i cytryna
- opaska na oczy
- ulotki dla koleżanek
- próbki żelu o zapachu kwiatu pomarańczy 20 szt.
- próbki mleczka do ciała 20 szt.
Udało mi się dostać do testowania na Ofeminin. Otrzymałam podpaski oraz wkładki Bella.
Próbka z EverydayMe .


I to już wszystko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...