środa, 10 czerwca 2015

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (16)

Wiem, że bardzo lubicie posty o nowościach, tak więc nie przedłużając podaję, cóż ciekawego pojawiło się u mnie w maju. 



Udało mi się dostać do XII Edycji Testów z Face&Look. Dostałam ogromną paczkę z aż 9 pełnowymiarowymi kosmetykami :)
- płyn micelarny Biały Jeleń
- serum powiększające i ujędrniające piersi Eveline
- krem do stóp Shefoot
- serum nawadniające do twarzy, szyi, dekoltu  Dermedic
- krem pod oczy i powieki Dermedic
- krem ujędrniający biust Floslek
- energetyzujący multiaktywny koktajl Bandi
- żel do nóg i stóp Krynickie Spa
- woda micelarna Allverne

Kontynuacja współpracy. Dostałam naturalne mydło i próbki ze sklepu betula-kosmetyki

Otrzymałam zestaw kosmetyków CD. Zdążyłam już zrecenzować deo atomizery TU.


Moja wygrana w konkursie organizowanym na portalu F&L. Otrzymałam:
- olejek Bio-oil
- suplement diety żelazo
- zestaw plastrów
Jako jedna z 9000 osób otrzymałam krem Nivea Care. Udało mi się również dostać do testów na wizaz, więc mam dwa opakowania.
Zamówienie ze sklepu Myprotein.

Przesyłka w ramach współpracy ze sklepem internetowym Dresslink. Wybrałam:
- torebkę
- kosmetyczkę
- okulary przeciwsłoneczne
- bransoletkę
- koszulkę na ramiączka
- zestaw edukacyjny dla dzieci
Recenzja TU.
Ze sklepu WSDear wybrałam sobie sukienkę. Zrecenzowałam ją TU.
Od firmy SOK POL otrzymałam paczkę pełną zdrowia :) Recenzja TU.

Kolejna nowa współpraca tym razem  z Primavika.
Mąż na TestMeTo dostał się do testów Żywiec Zdrój gaz z sokiem z cytryn. Otrzymał 6 butelek napoju, każdy po 0,5 l .

Kampania chłodników Winiary na RekomendujTo. Miłym dodatkiem jest doniczka oraz zioła do posiania.

Kontynuacja współpracy z Dom Wydawniczy REBIS. W kolejce do czytania czekają trzy książki:
- Lodovica Comello 
- Nauki na każdy dzień
- Pół Króla - przeczytałam wkrótce recenzja

Nowości wydawnicze Egmont Polska. Wybrałam:
- Smerf Reporter recenzja
- Świerszczyk. Wielka księga
- Ząb czarownicy
- Kubuś i dobre maniery recenzja




Otrzymałam również od wydawnictwa Kaktus kolejny tom Książka pod tytułem.

Niespodzianka z Fabryki Zabawek WADER. Testy wytrzymałościowe właśnie są w trakcie :)
Dostałam się do kampanii Streetcom - perły piorące Perlux.
Moja wygrana na fanpage Bic kalendarz treningowy.
Na fanpage'u Elancyl wygrałam taką oto czapeczkę z daszkiem.

Próbki z EverydayMe.

Pierwsza paka dla zwierzaka powędrowała do pieska rodziców. Znalazłam w niej jedzenie dla szczeniaczka na 5 dni. Na paczkę czekałam 2 tygodnie. 









I to tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...