sobota, 31 października 2015

SIDOLUX uniwersalny płyn do mycia

Za sprzątaniem chyba nikt nie przepadam, więc aby usprawnić tę czynność warto dobrać skuteczne środki czystości. Ja ostatnio miałam możliwość poznania uniwersalnego płynu do mycia SIDOLUX  .


Informacje od producenta:
Sidolux do mycia uniwersalnego o zapachu bukietu kwiatowego to połączenie zniewalającego kwiecistego zapachu z nieprawdopodobną skutecznością czyszczenia. Sekretem, który z niebywałą siłą pozwala mu walczyć z zabrudzeniami, jest system Soda Power, który ma właściwości zmiękczające wodę, przez co zanieczyszczenia są szybko usuwane z podłoża. Dzięki Sidolux do mycia uniwersalnego porządki są szybsze, prostsze i bardziej skuteczne. Myta za pomocą produktu podłoga nie wymaga szorowania a na jej powierzchni nie znajdziesz smug. Preparat można stosować do wszelkich powierzchni zmywalnych takich jak m.in. podłogi, okna itp.
pojemność: 1000 ml
cena: 6,99 zł



Moja opinia:
  • Płyn do mycia znajduje się w litrowej butelce wykonanej z przeźroczystego plastiku. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie niezbędne informacje. Szata graficzna ładna i przyciągająca wzrok. 
  • Konsystencja jest rzadka, doskonale łączy się z wodą. Ja głównie stosowałam płyn do zmywania większych powierzchni, jak podłoga ( panele, płytki) czy ściany ( płytki w łazience, kuchni). Rozcieńczałam 1,5 nakrętki płynu w 5 litrach wody. Silne zabrudzenia możemy zmywać nierozcieńczonym Sidoluxem naniesionym na gąbkę.  Z tym, że z gąbki płyn nam ścieka, bo jest dość rzadki. 
  • Zapach jest intensywny i czuć go w pomieszczeniu po użyciu płynu. Do wyboru mamy kilka wariantów zapachowych, ja miałam bukiet kwiatowy. 
  • Uniwersalny płyn do mycia skutecznie usuwa brud, zarówno z paneli jak i płytek. Wystarczy przetrzeć mopem daną powierzchnię. Nie pozostawia smug. Idealnie nadaje się również do czyszczenie plastikowych rzeczy, np. mebli ogrodowych. 
  • Szczerze powiedziawszy nie wiem, czy wysusza skórę rąk, ponieważ moje dłonie nie miały z nim bezpośredniego kontaktu. Podłogę zmywam mopem oraz używam rękawic.
SIDOLUX uniwersalny płyn do mycia sprawdził się podczas porządków. Jestem z niego zadowolona i myślę, że na dłużej zagości wśród moich środków czystości. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...