poniedziałek, 5 października 2015

Wybieramy odpowiedni zapach do samochodu.

Odpowiedni aromat do samochodu powinien zapewnić nam przyjemną atmosferę podczas jazdy, a jednocześnie nie powodować duszności i zawrotów głowy. Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas wyboru odpowiedniego produktu? Zapraszam do lektury.


Jaki zapach? 
Sprawa mocno indywidualna, bo każdy z nas ma swoje preferencje. Warto jednak zwrócić uwagę, aby aromat nie był zbyt duszący i ciężki, takie zapachy często mogą działać na nas usypiająco. Za kierownicą musimy mieć jasny umysł, ponieważ nie wiemy jaka sytuacja może nas spotkać na drodze, musimy często szybko reagować. Najlepiej wybrać coś orzeźwiającego i pobudzającego. Ja dzisiaj napiszę o dwóch zapachach Soczyście Owocowym (zawieszka do samochodu Bomb Cosmetics) oraz Cyprysowej Aleji (perfuma do samochodu Pachnąca Szafa). W zawieszce wyczujemy słodziutki zapach malin i winogron z akordami jagód i soczystej gruszki. Całej słodyczy dopełnia wanilia oraz ciepły karmel. Ja na samym początku wyczuwam truskawki, a dopiero po chwili resztę cudownych aromatów. Warto podkreślić, że mimo iż zapach jest słodki, nie jest mdły, ani przesłodzony. Perfumy, kryją w sobie odświeżający zapach drzewa cyprysowego. Wyczułam również delikatne nuty cytrusów oraz słodkawą woń, ale nie jestem w stanie określić skąd pochodzi. 

Jaka forma?
Wbrew pozorom forma ma duże znaczenie, bo wpływa nie tylko na estetykę, ale również na trwałość zapachu.
  • zawieszka kartonowa - szczególnie sprawdzi się dla osób, które chcą mieć w samochodzie intensywny zapach, który utrzymuje się przez cały czas. Polecam zawieszkę zapachową do domu i samochodu Soczyście Owocowa. Pierwsze co mnie urzekło to niezwykły, niebanalny desing produktu. Zawieszka jest w kształcie świecy zapachowej, kolory są równie soczyste jak zapach ( niestety moje zdjęcia tego nie oddają). Rozmiar jest, jak dla mnie w sam raz. Zawieszka nie jest za duża, więc kiedy powiesiłam ją przy lusterku, nie zasłaniała mi pola widzenia. Zapach utrzymywał się w samochodzie trzy tygodnie. 
  • perfumy - aplikujemy zapach, kiedy chcemy i czujemy taką potrzebę. Polecam perfumy do pomieszczeń i samochodu Cyprysowa Aleja, które znajdują się w estetycznej buteleczce wykonanej z grubego szkła. Atomizer działa bez zarzutu, nie zacina się. Podoba mi się również szata graficzna produktów, jest stonowana, ale przyciągająca uwagę. Są to perfumy, więc ich zapach nie jest tak trwały, jak w przypadku zawieszki, która przez cały czas uwalnia aromat. Niewątpliwym plusem jest, że możemy zaaplikować dodatkową porcję aromatu w sytuacji podbramkowej. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to umieszczenie perfum w szklanej buteleczce. Nie wiem, czy trzymanie takiej buteleczki np. w schowku samochodowym , to najlepszy pomysł. Bałabym się, że przy gwałtowniejszym hamowaniu butelka, mimo iż wykonana z grubego szkła, może się stłuc. Lepszym pomysłem, choć mniej estetycznym, byłaby plastikowa butelka z atomizerem.


Oba produkty możemy zakupić w sklepie internetowym Aromatowo.pl.


Zapraszam również do odwiedzenia funpage'u firmy Aromatowo.pl
a na hasło "Testolandia" otrzymacie 10% rabat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...