czwartek, 21 kwietnia 2016

Słodkie chwile z Werther's Original.

Kolejny raz udało mi się zostać Ambasadorką Rekomenduj.to. Tym razem mam okazję poznać cukierki Werther's Original Creamy Filling.


W paczce Ambasadorki znalazłam:
- 12 opakowań cukierków Werther's Original Creamy Filling
- 1 opakowanie cukierków Werther's Original Cream Candies
- przewodnik Ambasadora
- pocztówkę od Werther's Original
- 30 ulotek



Moja opinia:
Cukierki Werther's Original znałam w ich klasycznej odsłonie. Nowe Werther's Original Creamy Filling  to pyszne połączenie śmietankowych cukierków z delikatnym karmelowym nadzieniem. Właśnie ze względu na to nadzienie bardziej mi smakują. Na plus zaliczam, że przy ssaniu nie podrażniają podniebienia oraz że są pakowane pojedynczo. Dzięki temu nie muszę nosić w torebce całego opakowania, a tylko kilka sztuk. Polecam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...