sobota, 14 maja 2016

Yankee Candle - wosk WEDDING DAY

Dzisiaj zapraszam na recenzję wosku z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic WEDDING DAY.


Długie oczekiwanie i jeszcze dłuższe przygotowania. Tygodnie (a nawet miesiące!) spędzone na poszukiwaniu idealnej sukni i najbardziej gustownych dodatków. Żmudna praca nad ułożeniem listy gości, skomponowaniem menu i nakreśleniem oprawy tej najważniejszej w życiu ceremonii. Łzy szczęścia, wielkie wzruszenie i szczery śmiech – to wszystko zostało w zaczarowany sposób zamknięte w białym wosku Wedding Day, który (już delikatnie podgrzany) pachnie niezwykle dziewczęcą, bardzo wyjątkową i niewinną kompozycją składającą się na bukiet białych kwiatów i nuty szlachetnych, słodkich owoców. 

Wyczuwalne aromaty: mieszanka kwiatowa, mieszanka owocowa



.Moja opinia:
Skusiłam się na ten zapach, ponieważ bardzo zaintrygowała mnie nazwa. Myślałam, że aromat będzie bardziej subtelny. Wyczujemy tutaj przede wszystkim nuty kwiatowe oraz w mniejszym stopniu owocowe. Zapach jest intensywny, odrobinę mydlany, ale nie mdły. Liczyłam na większa rześkość. Długo utrzymuje się w pomieszczeniu. Taki bardziej dla amatorów mocnych aromatów. 

Wosk ten i wiele innych produktów Yankee Candle możecie zakupić w sklepie Goodies.pl . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...