piątek, 17 czerwca 2016

Jack Daniel’s Tennessee Honey #miodowyJack #TennesseeHoney

Jakiś czas temu zostałam po raz kolejny Ambasadorką Streetcom. Tym razem wraz z moimi przyjaciółmi poznaliśmy smak Jack Daniel’s Tennessee Honey. (czytaj dalej, jeśli  masz ukończone 18 lat)


To perfekcyjnie zbalansowana kompozycja dwóch wzajemnie uzupełniających się smaków – Old No. 7 i naturalnego miodu, który czyni klasyczny trunek jeszcze bardziej wyjątkowym.



Moja opinia:

Jack Daniel’s Tennessee Honey kryje się w klasycznej, kanciatej butelce (bardzo charakterystycznej dla JD). Kolor trunku iście miodowy - złoty. Wyczujemy nie tylko miód, ale również nuty korzenne i waniliowe. 

Jack Daniel’s Tennessee Honey to m.in. propozycja dla osób, które z jakiś względów nie preferują klasycznej whisky JD. Tutaj tradycyjny smak przełamano nutą miodu i muszę przyznać, że dla mnie ten zabieg jest strzałem w dziesiątkę. Zawartość alkoholu również obniżono w stosunku do JD. Warto zaznaczyć, że miodowy Jack może być serwowany na wiele sposobów, ale w każdym odkryjemy niepowtarzalny smak i łagodny charakter. Jack Daniel’s Tennessee Honey jest idealny nie tylko dla Pań, ale także osób, które nie preferują zbyt mocnych trunków. Mi bardzo zasmakował i na pewno będzie gościł w moim domowym barku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...