wtorek, 15 listopada 2016

Panel ARIADNA - czy warto?

W sieci istnieje wiele miejsc, dzięki którym możemy zdobyć nagrody za aktywności. Dzisiaj przedstawię ogólnopolski panel  badawczy ARIADNA, gdzie zbierane są opinie Polaków na różne tematy dotyczące codziennego życia. 


Każdy kto zarejestruje się w Ariadnie otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail zaproszenia do wypełniania ankiet internetowych.  W zamian otrzymuje wynagrodzenie w postaci punktów, które może wymieniać na atrakcyjne nagrody rzeczowe w sklepie Ariadny. Ilość punktów jest proporcjonalna do długości ankiety.  Zamówione nagrody są dostarczane na wskazany adres za pośrednictwem poczty lub usług kurierskich. Koszt przesyłek pokrywa Ariadna.

Nagród jest bardzo dużo i na całe szczęście są pogrupowane w poszczególne kategorie. Możemy również posortować je od najniżej do najwyższej ceny. Najtańsze nagrody zaczynają się od 100 pkt. i są to m.in. długopisy, pilniczki, talie kart, bierki. Najdroższą nagrodą jest telewizor 50' za 5500 pkt. Swoimi punktami możemy również wspomóc Fundację ALIVIA oraz Pajacyk. 

Wszystko pięknie i fajnie, ale ja jakoś nie mam u nich szczęścia. Bardzo często wypełniam część ankiety i zostaję odrzucona :/ Może dlatego stąd moje mieszane uczucia, co do tej strony. Wydaje mi się, że ilość punktów nie jest adekwatna do długości ankiety. Jestem zarejestrowana od 7 miesięcy, a mam dopiero ... 382 punkty. Planuję nazbierać punktów, aby wymienić je na jakąś książkę i raczej dam sobie spokój z Panelem ARIADNA. 

Jeśli ktoś ma ochotę sprawdzić swoje szczęście w ankietach, to zapraszam REJESTRACJA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...