sobota, 20 maja 2017

Moje wrażenia: kapsułki Vizir 3-in-1 Pod

Pranie to u nas codzienność, dlatego bardzo ucieszyłam się, że zostałam Ambasadorką w kampanii EverydayMe. Poznałam kapsułki do prania Vizir 3-in-1 Pod do bieli i kolorów. Przygoda dobiegła końca, więc czas podzielić się opinią o testowanych kapsułkach. 


PLUSY:
  • Pierwsze, co mi się spodobało, to że jedne kapsułki nadają się do prania zarówno białych jak i kolorowych tkanin. Są bardzo uniwersalne.
  • Jedna mała kapsułka wystarczy na 5 kg prania. 
  • Łatwość w użyciu to również plus. Nie muszę odmierzać proszku czy płynu, po prostu wrzucam jedną kapsułkę do bębna pralki i wkładam pranie.
  • Mają bardzo przyjemny zapach, nie duszący, utrzymuje się przez dłuższy czas na wysuszonych ubraniach
  • Kapsułki zajmują mało miejsca w łazience - mogę schować je przed dziećmi w wiszącej szafce.
  • Ubrania zostały ładnie doprane.  
  • Nie uczuliły naszej rodziny.
MINUSY:
  • Przy temperaturze 30 stopni ( uwaga - nie przeładowuję pralki) nie zawsze kapsułka uległa całkowitemu rozpuszczeniu. Ja dlatego używam kapsułki, kiedy piorę tkaniny w wyższych temperaturach. 



Polubiłam taki skuteczny i wygodny sposób prania i kapsułki na pewno na dłużej zagoszczą u mnie w domu. Polecam wypróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...