piątek, 8 grudnia 2017

DIY Żyj pięknie!

Jeśli uwielbiacie tworzyć, cenicie sobie oryginalność i szukacie inspiracji zrób to sam, to poradnik DIY Żyj pięknie! na pewno Wam się spodoba.


Książka podzielona jest na siedem części:

  • Drobne podarunki dla każdego
  • Domowe zacisze
  • Dzieciaki
  • Impreza 
  • Moda i przeróbki
  • Uroda
  • Wyjątkowe okazje i święta

Znajdziemy 70 projektów, które są naprawdę pomysłowe. Na każde zagadnienie przeznaczono 4 strony: efekt, krótki opis wykonywanej rzeczy, wykaz potrzebnych materiałów i działania krok po kroku pokazane na zdjęciach.

Wydanie zasługuje na piątkę. Twarda okładka, świetnej jakości papier, zakładka, czytelny układ i bajecznie kolorowe i piękne zdjęcia. Już samo przeglądanie książki wprawia nas w przyjemny nastrój i inspiruje do zmian. 

Poradnik bardzo mi się spodobał. Jestem początkująca w świecie DIY (niekosmetycznym) i cieszy mnie, że odnalazłam sporo prostych tutorialów, których wykonanie nie zajmie zbyt wiele czasu. Wśród moich ulubionych projektów jest pachnąca ciastolina i ciasteczka dla ptaków, które wykonałam razem z moim 6-latkiem. Teraz synek z wielkim zapałem obserwuje, jaki ptaszek przyleci ucztować na naszym balkonie. Szykuję się do przygotowania pomponów, którymi przyozdobię świąteczne upominki.

źródło: empik
źródło: empik



DIY Żyj pięknie! będzie cudownym prezentem dla każdego miłośnika DIY. Pomysłów jest tak wiele, ze każdy znajdzie coś dla siebie. 

Księgarnia EGMONT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...