środa, 15 sierpnia 2018

Bluff Point. Zakochani po uszy (tom 1) - Jenn McKinlay

Szukałam lekkiej, przyjemnej i zabawnej książki na letnie wieczory. Mój wybór padł na komedię romantyczną autorstwa Jenn McKinlay - Bluff Point. Tom 1. Zakochani po uszy


Wydawnictwo: Kobiece
Autor: Jenn McKinlay
Seria: Bluff Point
Objętość: 320 stron
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Format: 13,5 x 20,5 cm
Cena:  36,90 zł 25,83 zł

Po siedmiu latach Mackenzie Haarris wraca do swojego rodzinnego miasta Bluff Point, aby pełnić honory pierwszej druhny na ślubie swojej najlepszej przyjaciółki Emmy. Powrót jest trudny, bowiem dziewczyna wyjechała w atmosferze skandalu - została porzucona przed ołtarzem. Nie jest również gotowa na spotkanie z Gavinem, młodszym bratem panny młodej. Mac i Gavin mają przeszłość, o której nikt nie wie. Nasza bohaterka robi wszystko, aby jak najmniej czasu spędzać z przystojnym weterynarzem. Nie pomaga fakt, że Mac znajduje zaniedbanego szczeniaka, który będzie wymagał fachowej opieki i uwagi Gavina. Częste spotkania stają się nieuniknione. Czy Gavin odnajdzie drogę do serca pragmatycznej księgowej?

Polubiłam Mac i Gavina.  Chociaż pan weterynarz momentami działał mi na nerwy. Taki idealny, super przystojny,  świetny kochanek, wrażliwy, a zarazem twardziel. No i oczywiście od kołyski zakochany w naszej bohaterce.

Książka  Zakochani po uszy to był właściwy wybór, bo bawiłam się przy niej doskonale. Od pierwszych stron zostałam wciągnięta w interesującą fabułę i ciężko było mi odłożyć lekturę. Nowość od wydawnictwo Kobiece to zabawna i pikantna (szczególnie pod koniec) opowieść, która jest świetnym początkiem nowej serii Bluff Point. Jestem bardzo ciekawa, jak dalej potoczą się losy nie tylko Mac i Gavina, ale także odkrywających drugą młodość ciotek, świeżo upieczonych małżonków Emmy i Brada, Jillian, Carly oraz rozrywkowego Zacha.


Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję
księgarni TaniaKsiazka.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...