wtorek, 16 kwietnia 2019

Szampony przeciwłupieżowe z serii Healing

Od czasu do czasu na mojej głowie pojawia się łupież i wówczas sięgam po kosmetyki dedykowane właśnie do tego rodzaju problemów. Ostatnio testowałam szampony przeciwłupieżowe Healing marki  Catzy of Poland.


Szampony znajdują się w poręcznych, plastikowych butelkach o pojemności 200 ml z zamknięciem na klik. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie niezbędne informacje (data przydatności, skład, pojemność) również w języku polskim. Szata graficzna przyciąga wzrok, utrzymana jest w kolorystyce biało-zielonej oraz biało-czerwonej. 

Konsystencja obu szamponów jest jak dla mnie w sam raz. Kolor delikatnie błękitny. Są bardzo wydajne, już niewielka ilość kosmetyku starcza na umycie całej głowy. Pienią się dobrze i bez problemu spłukują. Zapach ładny, delikatny.

Głównym składnikiem odpowiedzialnym za usunięcie łupieżu jest pirotionian cynku 1% substancji o działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybicznym. Wersja czerwona przeznaczona jest do każdego rodzaju włosów. Wersja zielona (ziołowy szampon) polecana jest do włosów przetłuszczających się i znajdziemy tu także ekstrakty z brzozy, rozmarynu, rumianku i pokrzywy.

Oba szampony stosowałam tak, jak zaleca producent, czyli codziennie aż do pozbycia się łupież. Muszę przyznać, że kosmetyki się sprawdziły i pożegnałam łupież. Szampony nie puszą włosów, ani nie powodują żadnych podrażnień.





3 komentarze:

  1. Nie znam tych szamponów, nigdy nawet ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczeście nie mam problemów z łupieżem, więc nie muszę sięgać po tego typu produkty. Ale wiem, że w razie czego jest coś co działa i można polecać dalej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...