niedziela, 15 marca 2020

Męskim okiem: Trendhim

Zawsze mam problem z kupieniem prezentu dla męża. W tym roku z pomocą przyszedł mi sklep z akcesoriami dla mężczyzn Trendhim. Znajdziemy tu ponad 5000 wyjątkowych produktów - bransoletki, kapelusze, kolczyki, krawaty, muszki, naszyjniki, paski, artykuły do golenia, pierścionki, portfele, poszetki, rękawiczki, spinki do mankietów, spinki do krawatów, szaliki, kominy, czapki, szelki, torby i zegarki.  Oj, jest z czego wybierać.


Ja zdecydowałam się na przeźroczyste zielone okulary przeciwsłoneczne Walden. Wybrany przeze mnie model okularów duńskiej marki Walden charakteryzuje się klasycznym i modnym wyglądem. Są bardzo lekkie i dobrze się noszą. Istotne dla mnie było, aby soczewki posiadały pełną ochronę przed promieniowaniem UVA/UVB oraz polaryzację. Dzięki polaryzacji świat oglądany przez szkła jest bardziej wyrazisty, a kolory intensywniejsze. Możemy zapomnieć również o mrużeniu oczu czy oślepianiu od nagłego, ostrego światła. Jedyny minus to to, że na ekranie LCD oglądanym przez szkła polaryzacyjne pojawia się charakterystyczny tęczowy odblask. Musimy ściągać okulary korzystając, np. z kamery cofania w aucie. No, ale taki już urok każdych okularów przeciwsłonecznych z polaryzacją. 

W obecnych czasach szczególnie cenię sobie zakupy on-line. W zaciszu własnego domu możemy pooglądać produkty we własnym tempie. Sam proces zakupu jest bardzo intuicyjny i prosty, a zamówienie (doskonale zabezpieczone na czas transportu) dotarło do mnie ekspresowo. Polecam.





3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...