poniedziałek, 29 czerwca 2020

Krem multiaction do skóry wokół oczu URIAGE AGE PROTECT

Od jakiegoś czasu poszukuję doskonałego kremu pod oczy. Mam zmarszczki głównie w dolinie łez. Tym razem mój wybór padł na krem multiaction do skóry wokół oczu URIAGE AGE PROTECT o pojemności 15 ml.


Kupiłam go w zestawie z wodą micelarną 250 ml i kosmetyczką w cenie 76 zł. Opakowanie z pompką, mamy możliwość jej zablokowania, co jest wygodne, gdy zabieramy krem w podróż. Ładnie się prezentuje, ale czasami kosmetyk grupuje się w pompce i wychodzi glut. Niefajne to, tym bardziej, że kosmetyk był codziennie używany. Krem ma odpowiednią konsystencję, ładnie się wchłania, można stosować pod makijaż. Wydajność dobra, starczył na 3 miesiące używania rano i wieczorem. Co do działania to nie jestem zachwycona. Kosmetyk owszem nawilża, ale nie zauważyłam zmniejszenia widoczności zmarszczek, o efekcie liftingu nie mam mowy. Mało jak na taką cenę i obietnice producenta. Nie kupię ponownie. 



3 komentarze:

  1. Szkoda, ze się nie sprawdziło. Tej marki jeszcze nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie sprawdziło,ale dobrze że o tym piszesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt wydawał się ciekawy, ale szkoda, że jednak się na nim zawiodłaś.
    Marki wcześniej nie znałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...