środa, 3 lipca 2013

Aktualnie uczestniczę w ... c.d.

Witam, tak obiecałam dziś dalszy przegląd stron poświęconych zbieraniu punktów i testowaniu produktów :)

W programie jestem od niedawna, ale słyszałam wiele pochlebnych opinii, więc postanowiłam spróbować.
Jako Ambasadorki F&L zbieramy punkty i wymieniamy na nagrody. Możemy być również wybrane do testowania kosmetyków. 
Za zaproszenie znajomych otrzymujemy dodatkowe punkty.
Więcej o akcji TUTAJ 


Kolekcjonujemy ShinyStars i wymieniamy je na pudełka z kosmetykami.
Sama już nie wiem, co sądzić o tym serwisie. Faktycznie przesyłają całkowicie za darmo, tak jak obiecują, naprawdę fajne pudełko pełne kosmetyków ( w tym również pełnowymiarowych) ale zebrać 100 gwiazdek nie jest tak prosto.
Za wypełnienie ankiety podczas rejestracji 20 ShinyStars ale co dalej? Za zamieszczenie zdjęcia lub filmu otrzymanego pudełka ShinyBox jednorazowo 5 pkt. ale trzeba  pierw dostać to pudełko ;)
Wychodzi na to, że trzeba namówić koleżankę aby kupiła takie pudełko a my zgarniemy ShinyStars. Nie każdy lubi być naganiaczem. Ja na razie się nie wypisuję, zobaczymy co będzie dalej.
Dla  chętnych podaję LINK
 

Kolejna strona dzięki której możemy otrzymywać darmowe próbki towarów. Zapisałam się do Samper.pro wczoraj i czekam na mój prezent :)
Więcej TUTAJ

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...