wtorek, 2 lipca 2013

Aktualnie uczestniiczę w ...

Poniżej przedstawiłam portale, do których się zapisałam. W niektórych zbieramy punkty, które możemy wymienić na nagrody a w  innych testujemy produkty.

Na początek Streetcom. Prowadzą kampanie marketingu rekomendacji, w których uczestniczą wybrani ze społeczności Eksperci.
Otrzymujesz pełnowartościowe produkty wraz z próbkami do testowania dla znajomych.
Jestem zapisana do Streetcom dość długo a do tej pory dostałam tylko jedną szansę testowania produktu (kapsułki piorące Ariel). Trzeba po prostu czekać i w międzyczasie wypełniać ankiety lub mieć szczęście :)
Zainteresowanych zapraszam TUTAJ
 
 
Zapisując się do SampleCity mamy możliwość testowania różnorodnych produktów. Oczywiście musimy spełnić kryteria przyjęte do testowania danego produktu.  Im więcej zgromadzimy punktów na swoim koncie tym większa szansa na wytypowanie do grona testerów. Punkty zdobywamy wypełniając m.in. ankiety. Należę do SampleCity od niedawna, więc nie mam się jeszcze cm pochwalić.
Zainteresowani klikają TUTAJ
 
 
Strona zajmuje się badaniem rynku. Zbiera dane ankietowe od uczestników Klubu GfK w zamian przyznaje punkty, które wymieniamy na nagrody.
Minusem jest, że zapraszanie znajomych jest tymczasowo zawieszone :(
Chętnych odsyłam TUTAJ
 
Reszta jutro.
 


1 komentarz:

  1. W Streetcom miałam już okazję brać w kilku kampaniach :) Bardzo sobie chwalę ! :)
    W Sample City od samego początku jestem i nic.
    Gratuluję udziału w kampanii Ariel i życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...