piątek, 17 kwietnia 2015

Opakowania na kosmetyki - AllinPackaging

Jak zapewne wiecie, czas od czasu, ukręcę sobie jakiś kosmetyk. Ważną sprawą przy tego typu przedsięwzięciu jest odpowiednie opakowanie. Dzięki uprzejmości firmy AllinPackaging otrzymałam dwie buteleczki typu airless oraz dwa słoiczki. 




Zacznę od opakowań typu airless (kształt okrągły).
Otrzymałam dwa opakowania o pojemności 150 i 200 ml.
Opakowania tego typu to idealne rozwiązanie w produkcji kosmetyków samorobionych, naturalnych. Zapewnia nam ono bardzo higieniczne dozowanie produktu. Podczas aplikacji cały kosmetyk nie ma kontaktu z palcami, a na nich również mamy naturalnie występujące bakterie, które jednak mogą zanieczyścić nasz kosmetyk.
Ja przeźroczysty airless napełniałam od dołu, bo jakoś łatwiej mi to poszło. Po napełnieniu butelki nałożyłam tłoczek, tak że strona ze stożkiem było od dołu. Na koniec umieściłam osłonkę na dół cylindra.
Biały airless napełniałam od góry, troszkę ciężko było, ale myślę, że to również kwestia wprawy. Musimy tylko mieć na uwadze, że zbyt gęsty kosmetyk nie przejdzie przez pompkę. Najlepiej airless się sprawdza przy balsamach, czy kremach. Myślę, że buteleczki wykorzystam jeszcze nie jeden raz, tym bardziej, że mycie nie stanowi problemu.



Słoiczek 4 ml z zakrętką
Dół opakowania wykonany jest z przeźroczystego plastiku, w środku mamy tzw. termos (biała część, w której umieszczamy kosmetyk). Słoiczek posiada zabezpieczającą wkładkę oraz ozdobną zakrętkę. Całość prezentuje się bardzo estetycznie.
Opakowanie idealnie nada się na nasz ulubiony balsam , czy masełko do ust.



Słoiczek 30 ml z termosem i zakrętką.
Opakowanie wykonane jest z białego plastiku. Posiada również zabezpieczającą wkładkę. Ja w słoiczku trzymam własnoręcznie przygotowany krem. Idealnie również się nada do przechowywania produktów sypkich, np. glinki, która powinna znajdować się w suchym miejscu, z dala od wilgoci. Po umyciu i wydezynfekowaniu opakowanie możemy wykorzystać ponownie.

Reasumując:
Wszystkie opakowania łączy wysoka jakość wykonania oraz estetyczny wygląd. Plastik użyty przy produkcji opakowań jest mocny i solidny.


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...