piątek, 25 stycznia 2019

ShinyBox - styczeń 2019 - pierwsze wrażenia

Po raz kolejny udało mi się nazbierać 100 ShinyStars, więc zamówiłam sobie pudełeczko. Wybrałam w ciemno (a miałam już więcej tego nie robić!) -  Time to Shine styczniowe pudełko Shiny Box. Czy będę błyszczeć w karnawale? 


Shiny Box o zestawie pisze tak:
Zachwycaj, błyszcz, odkryj siebie na nowo i rozpocznij Nowy Rok ze styczniowym pudełkiem ShinyBox Time to Shine.  Wraz z najnowszym pudełkiem ShinyBox oddajemy w Twoje ręce kosmetyki, dzięki którym będziesz prezentować się idealnie nie tylko podczas karnawału. My zadbamy o Twój makijaż oraz zdrowe i piękne włosy. Ty natomiast teraz oddaj się zabawie i olśniewaj pięknem. 

Mam mieszane uczucia ... spodziewałam się, że będzie sporo kolorówki, ale żeby aż 4 kosmetyki były marki Bell? Wolałabym poznać również inne marki. No i tak na dobrą sprawę, czym tu błyszczeć w karnawale? Puder z różem mat, kremowa pomadka mat, błyszczyk nude. Gdze ten Time to Shine ? Jest siedem produktów pełnowymiarowych, mi przypasowały 4 z nich, więc całkiem nieźle ;).   Na plus zaliczam, że tym razem nie trafił się  żaden kosmetyk z krótką datą przydatności.

W zestawie podstawowym bez gratisów znalazłam:

- HYPOAllergenic Liquid Lip Lacquer  (produkt pełnowymiarowy) 12,99 zł
To połączenie intensywnego, napigmentowanego koloru błyszczyka z trwałością pomadki. Dodatkowo optycznie powiększa i wygładza usta na wiele godzin. Chroni przed nadmiernym przesuszaniem i nie pozostawia uczucia lepkości. Ide­alny na każdą okazję.
Kolor nie do końca mój.

HYPOAllergenic Powder & Blush  (produkt pełnowymiarowy) 18,85 zł
To idealne połączenie matującego pudru z ożywiającym różem w jednym opakowaniu. Zapewnia profesjonalnie wyglądający i trwały makijaż. Aksamitna formuła pomaga zatuszować niedoskonałości pozostawiając skórę promienną i wypoczętą. Wystarczy lekkie muśnięcie pudrem, a następnie różem, by wyglądać świeżo i naturalnie. Produkt optycznie wygładza oraz modeluje owal twarzy.

HYPOAllergenic Brow Modeller Gel (produkt pełnowymiarowy) 17,99 zł
Niezwykle trwały korektor do brwi w żelu, optycznie wypełniający ubytki. Pozwala wymodelować brwi i nadać twarzy odpowiednią oprawę. Specjalnie wyprofilowana szczoteczka sprawia, że aplikacja jest łatwa i umożliwia każdemu precyzyjne nałożenie preparatu. Dzięki temu brwi przez cały dzień są podkreślone i nie tracą wyrazu, a przy tym wyglądają naturalnie i lekko.
Nie używam, więc oddam komuś.

Bell Secretale, Pomadka do ust Nude (produkt pełnowymiarowy) 13,49 zł
Przyda się. 

 Biodermic Maska Kolagenowa (produkt pełnowymiarowy) 17,99 zł
Działanie: modeluje owal twarzy, napina, nawilżające, odżywcze, uelastycznia, ujędrnia, usuwa oznaki zmęczenia, wyrównuje koloryt skóry.
Z tego kosmetyku jestem zadowolona i bardzo ciekawa jak się u mnie spisze. 

Schwarzkopf Gliss Kur, Purify & Protect, Szampon do włosów przeciążonych i przetłuszczających (produkt pełnowymiarowy) 11,50 zł
Szampon Purify & Protect z ekstraktem z nasion Moringi i keratynowym serum odpowiada na potrzeby włosów przeciążonych zanieczyszczeniami oraz przetłuszczających się.Ta ultralekka linia odbudowuje zniszczenia powodowane wolnymi rodnikami,chroni włosy przed zanieczyszczeniami oraz tworzy ultracienką warstwę ochronną,przeciwdziałającą szkodliwym czynnikom zewnętrznym.Bez silikonów i sztucznych barwników.
Akurat do mojego typu włosów, więc z ciekawością wypróbuję.  

- Dermaglin, Maseczka regenerująca (produkt pełnowymiarowy) 6,99 zł
Intensywnie regenerująca maseczka, która w swoim składzie zawiera zieloną glinkę kambryjską, wyciąg z miodu akacjowego, olejek pomarańczowy. Polecana jest w szczególności dla skóry zmęczonej, szorstkiej, wymagającej zdecydowanego działania i poprawy wyglądu.
Wypróbuję, bo ma bardzo ciekawe właściwości. 

Dziewczyny zbieracie ShinyStars? Zamawiacie pudełka?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...