poniedziałek, 21 stycznia 2019

"Moje pierwsze 100 słów" - książeczki z okienkami

Dzisiaj pokażę wam książeczki, które na pewno zaciekawią najmłodszych czytelników. Bajecznie kolorowe strony kryją bowiem super niespodziankę - otwierane okienka z mnóstwem informacji. Seria wydawnictwa Egmont "Moje pierwsze 100 słów" to prawdziwy hit mojego 2-latka. 


Pierwsze, co nas zadziwiło to naprawdę spory (27 x 27 cm), kwadratowy format. Chociaż rozmiar książek nie powinien nas dziwić, bowiem publikacje zawierają pokaźną dawkę wiedzy. Co ważne jest ona idealnie dopasowana do najmłodszego odbiorcy, ale i przedszkolak nie będzie się nudził przy lekturze. Kolejny plus to solidne wydanie w twardej oprawie. Jest to gwarancja, że książeczki długo nam posłużą. Okienka są przeróżnego kształtu i wielkości. Do tego  żywe kolory i piękne, wesołe, przyjazne ilustracje, które przyciągają uwagę dzieci.

przedstawia podstawowe wyrazy, które otaczają dziecko. Najmłodsi poznają m.in. kolory, jedzenie, kształty, cyfry od 1 do 9, zwierzęta, pojazdy, zabawki, przeciwieństwa.  Na ostatniej stronie czeka na nie zabawa sprawdzająca pamięć.




to idealna propozycja dla małego fana motoryzacji. W tej książce dziecko pozna 100 pojazdów z całego świata: samochody osobowe, ciężarówki, śmigłowce, maszyny rolnicze i budowlane. Do tego poćwiczy liczenie, pozna funkcje poszczególnych pojazdów, kolory, przeciwieństwa. 



Na dzień dzisiejszy ukazały się 4 książki w serii z okienkami: „Moje pierwsze 100 słów”, „Moje pierwsze 100 pojazdów”, „Moje pierwsze 100 słów na wsi”, „Moje pierwsze 100 zwierząt”. Moim zdaniem naprawdę fajna propozycja wśród kartonówek.

Księgarnia EGMONT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...