sobota, 25 stycznia 2014

Mój zapach od Kringle Candle

    Ostatnio na wielu blogach pojawiły się posty informujące o firmie Kringle Candle, postanowiłam również napisać, jaki mi najbardziej przypadł do gustu produkt tej firmy. Jest to mianowicie: Kojący cynamon - 15 Hour Votive.

źródło: kringle-candle.pl


Informacje od producenta:
   Świece Kringle łączą wszystko co najlepsze z tradycji i innowacyjności. Zaprojektowane zostały tak, aby cieszyć w każdym wnętrzu. Zapachy zostały opracowane we współpracy z najlepszymi perfumiarzami, którzy wybrali wachlarz realistycznych aromatów do naszych świec. Nasze białe świece nie tylko pasują do każdego otoczenia, ale również palą się czystym, jasnym płomieniem.        
    Kojący cynamon - 15 Hour Votive. Kojące zmysły, świetnie znane połączenie cynamonu, orientalnej wanilii i kremowego kokosa. Harmonijny a jednocześnie zdecydowany aromat. 
    Jeśli chcecie dowiedzieć się o innych dostępnych zapachach, zapraszam na stronę internetową firmy.

pojemność:  60 g
cena: ok. 11 zł

Moja opinia:
   Świeczki mają bardzo estetyczne opakowanie. Bardzo spodobał mi się zapach Kojącego Cynamonu. Po całym dniu stresów i nerwów, relaksuję się przy zapachu świecy Kringle.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...