środa, 7 maja 2014

Testowanie produktów - zapisy (2)


  • Talk Marketing - nabór testerów do kampanii Flora pro.active. Jeśli nie macie u nich konta warto się zapisać REJESTRACJA.  Raz udało mi się zostać u nich testerką czekoladek :) a przed chwilą dostałam maila, że zakwalifikowałam się do kampanii  produktów Tesco.
  • La Roche-Posay - odbierz bezpłatny katalog z próbkami SZCZEGÓŁY
  • Ofeminin - testuj zestaw NIVEA Sensitive do pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy. ZAPISY Jestem od dawna zapisana w ofeminin, ale jeszcze nic nie udało mi się u nich testować.
  • Wizaż.pl - do testów jest aż 3000 odżywek do włosów. Duża szansa, że się załapię po raz pierwszy do testów :) ZAPISY do 18.05.2014
  • Noble Health - dla blogerek testy suplementu Get Slim DayTime SZCZEGÓŁY. Nie wiem do kiedy trwa akcja, jakie są warunki współpracy, ani ile blogerek wybiorą. EDIT: dostałam informację, że Noble Health odpowiada bardzo szybko na maile, nawet tego samego dnia :)
  • Vichy - Zapraszamy do udziału w teście konsumenckim nowych produktów z linii TEINT IDÉAL marki Vichy. Do rozdania mamy aż 50 zestawów kosmetyków! Spośród wszystkich nadesłanych opinii wyróżnimy 10, które dodatkowo otrzymają produkty Vichy. Zgłaszać się można do 18.05.2014  ZAPISY

EDIT: Trochę z innej beczki :)

Bezpłatne sadzonki goździków w Biedronce
W najbliższy piątek i sobotę (9 i 10 maj) każdy, kto w godzinach od 10.00 do 18.00 przyniesie minimum 5 szklanych lub aluminiowych opakowań do wybranych sklepów Biedronka, dostanie w zamian sadzonkę goździków. SZCZEGÓŁY

Akcja „Zgrani z naturą” odbędzie się na terenie poniższych sklepów sieci Biedronka:
Koszalin ul. Poprzeczna 1
Pruszcz Gdański ul. Dobrowolskiego 2
Szczecin ul. Janickiego 24
Poznań ul. Bobrzańska 13
Warszawa ul. Warszawska 42
Białystok ul. Radzymińska 12
Wrocław Al. Armii Krajowej 37
Tychy ul. M. Kopernika 28
Kielce Al. Solidarności 20
Kraków ul. Łużycka 43F
Lublin ul. Magnoliowa 1
Pabianice ul. Łaska 23/25


Szkoda, że akcja nie odbywa się we wszystkich sklepach Biedronka. Mam trochę daleko, więc nie wiem, czy dam radę podjechać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...