sobota, 10 maja 2014

E-naturalne ? Naturalnie !

Jak wiecie, czas od czasu, własnoręcznie robię jakiś kosmetyk. Półprodukty oferuje mnóstwo sklepów, ale ja mam tylko kilka ulubionych i sprawdzonych. I właśnie jednym z takich sklepów jest e-naturalne.pl  , więc kiedy dowiedziałam się o możliwości współpracy bardzo się ucieszyłam. Postawiłam na zestawy gotowe, czyli coś dla leniuszków ;)

Wybrałam kosmetyki, których jeszcze nie robiłam, a mianowicie:
- krem BB nawilżająco- regenerujący OPIS
- płyn micelarny z zieloną herbatą OPIS

Przesyłka była bardzo dobrze zapakowana (jak zawsze zresztą) i błyskawicznie dostarczona do punktu odbioru. Zauważyłam, że od jakiegoś czasu sklep kusi nas coraz to nowymi promocjami ;) Aktualnie mamy Majową Promocję.


Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu E-naturalne.pl
oraz odwiedzenia FanPage firmy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...