niedziela, 14 grudnia 2014

Olej arganowy - źródło piękna i młodości.

W ostatnim czasie niezwykłą popularność zdobył olej arganowy, zwany nie bez powodu " płynnym złotem Berberów". W każdej drogerii znajdziemy mnóstwo produktów, które w swoim składzie mają właśnie ten komponent. Ja jednak stawiam na 100% olej arganowy.


Jak stosowałam?

Balsam do ciała - jako kosmetyk sam w sobie, czyli bez żadnych dodatków.
Po kąpieli rozsmarowywałam olejek na wilgotnej skórze. Jest to olej półschnący, więc dość szybko się wchłania, ale pozostawia tłusty film. Stosowałam go przed spaniem. Nadaje się do każdego typu skóry, nie działa komedogennie.

Ekspresowe serum pod oczy
Ja do oleju arganowego dodałam również olej makadamia oraz olej morelowy i otrzymałam cudowne serum pod oczy. Składniki zmieszałam w stosunki 1:1:1 i przelałam do buteleczki z kroplomierzem, wykonanej z ciemnego szkła. Serum doskonale nawilża i odżywia skórę. Sprawia, że staje się ona bardziej sprężysta.

Jak jeszcze możemy wykorzystać olejek?
  • możemy go dodawać do gotowych kremów, szamponów
  • smarować końcówki włosów lub całe włosy
  • dodawać do glinek i maseczek
  • wcierać w skórki i płytkę paznokci
  • zmywać nim makijaż
  • nawilżać usta
  • wykorzystywać do masażu

Właściwości oleju arganowego w kosmetyce:
- wygładza zmarszczki
- opóźnia procesy starzenia
- poprawia elastyczność skóry
- działa przeciwzapalnie
- mocno nawilża skórę
- łagodzi alergię
- łagodzi objawy trądziku
- działa przeciwcellulitowo
- odżywia włosy

Pamiętajmy, aby nasz olej był tylko ze sprawdzonego źródła, a takim bezsprzecznie jest  e-Fiore. W sklepie internetowym znajdziemy olej arganowy, który jest:
  • zimnotłoczony
  • 100% Bio
  • posiada certyfikat Ecocert potwierdzający jego ekologiczne pochodzenie
  • bez dodatków
pojemność: 50 ml
cena: 29,00 zł
skład: Argania Spinosa Kernel Oil
źródło: e-fiore.pl
Olej znajduje się w butelce z ciemnego szkła, która zabezpiecza olej przed promieniami UV. Dobrym pomysłem jest zaopatrzenie butelki w kroplomierz. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie niezbędne informacje (np. skład, termin przydatności, dystrybutor, działanie itp.).

Zapraszam do odwiedzenia sklepu internetowego e-FIORE
oraz polubienia funpage'u na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...